2020. június 7., vasárnap

⚽ Júniusi bloggerchallenge ⚽





Sziasztok!! A Blogzaholic Júniusban is meghozta a havi Blogger Challanget én pedig úgy döntöttem kitöltöm, és megválaszolom egyszerre a kérdéseket. Ha szeretnétek töltsétek ki Ti is, jelöljetek meg minket, és linkeljétek a Blogzaholic Facebook oldalára.  


1. Viszlát tavasz, helló nyár  
Végre!! Már nagyon vártam, hogy melegebb legyen az idő, és végre elővehessem a nyári ruháimat. Szeretem mikor sokáig van világos, és kilehet ülni a szabadba esetleg a tűz köré, vagy egy laza grillezésre.

2. Hol élnél szívesen: vidéken vagy városban, esetleg tengerpart közelében? Miért, mesélj az álomlakásodról, álomhelyszínedről.
Jelenleg városba élet, de tudom milyen a vidéki lét is. Sajnos a harmadikról nincs tapasztalatom. Legszívesebben tengerparton élnék, egy tágas, világos lakásban ami nincs messze a víztől.

3. Ha visszautazhatnál valamelyik korba, hova mennél?
Őszintén nem tudom. Nekem jó ez a kor amibe most vagyunk.


4. Mitől félsz a legjobban?

Pókoktól, és attól, hogy nem vagyok fontos azoknak akikért én mindent megtennék.


5. Mi volt a kedvenc könyved gyerekként és mi az, amit most szeretsz? 

Harry Pottert szerettem olvasni, most pedig Fejős Éva könyvei a kedvenceim. 


6. Jellemezd magad egy szóval

Érzékeny


7. Ha egy természetfeletti lény lehetnél, mi lennél?

Talán vámpír, de csak mert szépek, és örök életűek.


8. Rendes vagy e-könyveket szeretsz jobban olvasni, miért?

Rendes könyvet, mert semmi nem hasonlítható az új könyv illatához.


9. Láttál már hullócsillagot? Kívántál?

Igen, mindig kívánok. 


10. Mi a kedvenc illatod?

Orchidea és a vanília illat.


11. Ki számodra a mentor?

Nővérem.


12. Szeretnél híres lenni? Ha igen, miért?

Igen. Híres író lennék, mert akkor más is megismerhetné a történeteimet.


13. Nyugtalan alvó vagy?

Nem. Szerencsére nagyon jól alszom.

14. Romantikusnak tartod magad? Hogyan képzelsz el egy romantikus napot?
Nagyon- nagyon romantikus alkat vagyok. Reggel felkelek, majd a Manóval együtt elmegyünk egy különleges utazásra. Este egy vacsora vagy mozi, és nyugodt séta a csillagok alatt.


15. Melyik elem jellemez téged a legjobban?

Levegő


16. Hol érzed magad a legnagyobb biztonságban?

Otthon, és a családom közelében.


17. Hiányzik neked most valaki?

A mamám.


18. Áruld el a legkorábbi emléked gyerekkorodból!

Sok van. Nehéz lenne egyet kiemelni.


19. Mi az az egy dolog, amit a gyerekeidnek mindenképp meg akarsz tanítani?

Azt, hogy sose bántsanak meg másokat, és ok nélkül ne ítélkezzenek az emberekről.


20. Mit látsz a hálószobád ablakából és mi az, amit szeretnél látni? 

A szomszéd udvarát.  A tengert jó lenne látni minden ébredés után.


21. Mi miatt vagy a leginkább hálás?

A férjem miatt, és azért, mert úgy élhetünk ahogy most.


22. Szereted a fűszeres ételeket? Van kedvenced? Receptet kérünk!

Nagyon szeretem. A kedvencem a sajtos- tejszínes csirke. recept itt.


23. Találkoztál már híres emberrel? 


Igen. Pár sportolóval, énekessel. A legemlékezetesebb találkozásom Szilágyi Áron volt.


24. Van/volt naplód? Mesélj róla.
Igen, volt. Nagyon sok naplót írtam, amibe mindent leírtam ami éppen velem történt. Ezt mára felváltotta a blogom.


25. Melyik emojit használod a legtöbbször? 

💓😊


26. Mi a csillagjegyed? 

Vízöntő.


27. Hogy eszed a müzlit?

Nem szeretem a müzlit.


28. Milyennek szeretnéd az örökségedet látni?

Jó nagynak. 😂


29. Hogy telne az ideális napod?

Reggel felkelek, elmegyek dolgozni. Délután találkoznék pár barátommal. Este pedig a párommal lennék és megnéznénk egy filmet.


30. Hogy mutatod meg valakinek, hogy szereted? 

Próbálok a kedvében járni, és azt tenni ami neki örömet okoz. 

Nincsenek megjegyzések: