2018. augusztus 24., péntek

⚽ Write Tag a Kacatos dobozból- 01. Egyszer volt, hol nem volt... ⚽

Sziasztok! Végre péntek, én pedig mint ígértem ma is egy bejegyzéssel érkeztem, ami egy különleges Write Tag lesz, amire Eszter a Coffe &Cakes blog írója hívott ki. Köszönöm szépen, hogy gondolt rám!

Szabályok:

1.Másold be a szabályokat és a kérdéseket a bejegyzésed elejére!
2. (Ha másolásvédelem van az oldaladon, jelöltjeidet irányítsd a Kacatos dobozra, innen el tudják vinni őket)
2. Linkeld annak a nevét, aki jelölt téged!
3. Válaszolj a kérdésekre!
4. Ha van ötleted, használd ki a +1 lehetőséget! ;)
5. Jelölj te is bloggereket a játékra és linkeld az oldalukat!
6. Értesítsd őket a jelölésről!


Kérdések:

1. Hány évesen írtad az első történeted/versed? (Amit nem sulis háziként alkottál.)
2. Miről szólt?
3. Ki/mi volt az oka, hogy elkezdtél írni? Honnan jött az ötlet?
4. Ki volt az első, akinek megmutattad valamelyik művedet?
5. Milyen zsánerben alkottál eleinte?
6. Hogyan írnád le a kezdeti munkamódszered, időbeosztásod?
7. Van-e valami érdekességed a kezdeti időkről, amit elmesélnél? :)

+1 Bármit kérdezhetsz, ami az írás kezdetéhez kapcsolódik. (De ne felejtsd el ezt a szöveget is bemásolni, hogy a te jelölted is kitalálhasson valamit!)

Válaszaim a kérdésekre: 

1. Hány évesen írtad az első történeted/versed? ( Amit nem sulis háziként alkottál.)
Azt hiszem még általánosban volt.

2.  Miről szólt? 
Egy kiscsibéről szólt aki nem fogadott szót az anyukájának és elszökött az erdőbe, de miután megígérte, hogy mindig jól viselkedik találkozott egy jótevő állattal aki hazakísérte. Őszintén megmondva nem tudom melyik állat volt a jótevő, de mintha egy mókus derengene. Visszagondolva már eléggé viccesen hangzik. 

3. Ki/mi volt az oka, hogy elkezdtél írni? Honnan jött az ötlet? 
 Az írás mindig is vonzott, mert  amióta csak írni tudok, mindig leírtam a gondolataimat. Nagyon sok naplóm van amit még a gyerekkori szobámba őrzök. Később az írást már inkább terápia ként használtam, és ha bármi bajom volt írtam. Azt szoktam észrevenni amúgy magamon, ha valami problémám van sokkal többet írok, mint mikor minden happy. Az ötleteim fogalmam sincs honnan jönnek. Egyszerűen van, hogy egy emberről eszembe jut egy karakter és onnan vezetem tovább a folyamatot. De van, hogy bevillan egy kép, és így kialakul egy jelenet. 

4. Ki volt az első akinek megmutattad valamelyik művedet? 
A nővérem. 

5. Milyen zsánerben alkottál eleinte? 
Valahogy mindig is a romantikus történeteket részesíttettem előnyben, és mindig E/1-ben írok. Egyszer próbáltam külső szemszögből írni, de rájöttem, az nem nekem való, és úgy gondolom sokkal hitelesebben tudom leírni a dolgokat, és sokkal átélhetőbbek a részek.

6.  Hogyan írnád le a kezdeti munkamódszered, időbeosztásod?
Még most sem állt be ez teljesen, hiszen nálam sosincs olyan, hogy most tuti hozom a heti egy vagy két részt, és kezdetben sem volt ilyen. Régebben még nagyon keveset értettem a blogoláshoz, a kinézethez, és minden olyan dologhoz ami a blogolással kapcsolatos. De akkor annyira nem is foglalkoztam vele, csak jólesett kiírni a dolgokat. Aztán ahogy telt az idő, és egyre jobban belejöttem, már igyekeztem figyelni ezekre a dolgokra. Sokat gondolkozok egy-egy részen mielőtt felrakom a blogba, és több füzetem is teli van, hiszen ha nincs előttem a gépem, de eszembe jut valami, azt nem akarom elveszíteni, mert lehet később már nem jut eszembe, vagy nem úgy. Az időbeosztáshoz visszatérve pedig a gépemen akkor írok, ha tényleg van rá időm. 

7. Van-e valami érdekességed a kezdeti időkről, amit elmesélnél? :)
Már többször leírtam, hogy egy kórházba kezdtem el írni a részeket, és ott pattant ki a fejemből az ötlet. Vagyis inkább a blog maga, és emlékszem hihetetlenül izgatott voltam, mikor felkerült az első fejezet, de valahogy úgy éreztem ez pont akkor jött amikor nekem a legnagyobb szükségem volt erre. 

+1. Volt olyan író vagy könyv, aki/ami miatt elkezdtél írni? Ki/melyik könyv volt az?
Mindig is szerettem Danielle Steel könyveit, mert mindig különleges világba viszi az olvasóit a romantika területén. Sokszor volt olyan, hogy úgy éreztem talán én is tudnék hasonlót összehozni. Persze nyilván nem.... 😁 De a sok könyv amit tőle olvastam egy olyan vonalat mutatott meg amin én is próbálok mozogni, még akkor is ha másoknak talán túl érzelgősek a szereplőim néha. 

Az én +1 kérdésem: Mit jelent számodra az írás? 

Jelöltjeim: 

Nincsenek megjegyzések: