2018. augusztus 23., csütörtök

⚽ Alternatív érettségi⚽






Sziasztok!! Mint tegnap ígértem, ma is egy új bejegyzéssel érkeztem, ami nem focis, és még csak nem is sportos, de nagyon örülök, hogy részt vehetek benne én is. Szóval igazán köszönöm Nina, hogy kihívtál. Örülök, hogy megismerhettelek a blogon keresztül, és remélem nemsokára összetudunk hozni egy talit. Az elkövetkező évhez pedig neked is sok erőt, a gyerkőcökhöz pedig sok türelmet kívánok! 😊

1. Írj néhány kedves szót arról, akitől kaptad a kihívást. Ha nagyon szereted őt olvasni, belinkelheted a blogját is.
2. Az én alternatív érettségimen három tárgy van: random tények, emlékek, és fantázia. Mindhárom tárgyból húsz-húsz „tétel” van. Ahhoz, hogy átmenj, legalább tízet meg kell válaszolnod tárgyanként, amiket te választhatsz ki.
3. Nincs rossz válasz!
4. A válaszaid után illeszd be az eredeti kérdéssornak a linkjét hogy a kihívottaid is tudjanak válogatni a hatvan kérdés közül.

5. Hívd ki azokat, akiknek szívesen feldobnád a napját; vagy azt, akit a vizsgák közben megjutalmaznál még egy vizsgával!


Random tények:

1. Melyik a kedvenc mémes oldalad? 
Trollfoci

2. Mi a kedvenc társasjátékod?
Inkább kártyázni szeretek, és főleg Unot.

3. Mit tudsz a legjobban főzni?
Erről inkább a férjemet kéne megkérdezni, de büszke vagyok arra, hogy mindig megdicséri amit elkészítek. A nyáron szinte minden nap igyekeztem főtt kaját tenni az asztalra, és próbáltam változatosan főzni. Mivel nagy húsimádók vagyunk, még a tésztás ételekbe is belecsempészek némi húst. De hogy a kérdésre is válaszoljak szerintem a dupla sajtos rakott csirkét tudom a legjobban elkészíteni. 

4. Mi a legjobb és legrosszabb tulajdonságod?
Igyekszek mindig meghallgatni másokat, és próbálok segíteni nekik. Szeretem felvidítani az embereket, és úgy gondolom, egy nagyon jó barát vagyok, aki ott van, ha kell. A rossz tulajdonságom pedig, hogy túl érzelmes vagyok, és hamar csattanok, vagy sírok néha apróságokon is. 

5. Szereted a tűzijátékot? Melyik volt eddig a legemlékezetesebb, amit láttál?
Nagyon szeretem. Az első közös tűzijáték nézésre, amit a férjemmel együtt néztünk, nagyon szép emlékként gondolok vissza. Nálunk a városba minden szüreti nap lezárása ként tűzijátékot rendeznek, én pedig sokáig álmodoztam róla, hogy majd valakivel közösen fogom nézni, és mikor ő ott állt mellettem, az nagyon jó érzés volt.

6. Fagyi, vagy jégkrém?
Mindkettő, mert nagyon szeretem őket. Fagyiba a Sztracsatellát, jégkrémbe pedig bármi, ami csokis.

7. Melyik a kedvenc évszakod?
A tavasz, mert akkor nagyon szép a táj, és már nincs sok a nyárból, de még nincs annyira meleg.

8. Van valami olyan szokásod, amivel véded a környezetet?
Próbálok vásárlásnál saját szatyorral menni, és igyekszem a szelektív kukákat használni a hulladéknál.

9. Ki a példaképed, és miért? Ha bárkit választhatnál, akivel leülhetsz ebédelni, őt választanád?
A nővérem a példaképem, mert nem csak okos, de egy erős nő is. Ő olyan dolgokat is tud rólam, amit még a szüleink sem, és bármi bajom van, hozzá mindig fordulhatok tanácsért és segítségért. De ha valakit választani kéne, egy ebédre akkor a két kedvenc játékosom közöl valamelyiket mondanám, hiszen a tesómmal úgyis sokat eszünk együtt. 😊

10. Tejre a müzli, vagy müzlire a tej?
Nem eszek ilyet, szóval nekem teljesen mindegy a sorrend.


Emlékek

1. Van olyan kiegészítőd (óra, nyaklánc, karkötő stb.) amihez különösen ragaszkodsz? Miért?
A jegygyűrűm, és az eljegyzési gyűrűm. Szerintem érhető, hogy miért.

2. Mi volt a jeled óvodában?
Piros papucs. 😊

3. Sírtál már fiú, vagy lány miatt? 
De még mennyire. 

4. Mit tartasz a legnagyobb dolognak, amit eddig elértél?
Azt, hogy lett egy olyan munkahelyem, amit ha valahol megemlítek, büszkévé tesz, hiszen szeretem amit csinálok, és remélhetőleg még sokáig dolgozhatok gyerekek közelébe, hogy segítsek nekik a tanulási akadályok legyőzésében.

5. Mi volt a legérthetetlenebb indok, amiért véget ért egy barátságod?
Ez egy különleges történet, mert volt egy nagyon jó barátnőm, akit szerettem volna elhívni az esküvőmre, ő pedig kiakadt azon, hogy nem kapott meghívót. Akkor még csak az időpont volt meg semmi több, én pedig csak szóltam neki, hogy majd készüljön. De ő teljesen kiakadt, és eléggé összevesztünk. Bár én úgy gondolom az akkori barátja is eléggé benne volt ebbe az ügyben, hiszen nem igazán bírt bevenni. Sajnos azóta sem tudtam megbeszélni vele a dolgokat, mert az ország másik végére költözött. 

6. Mi volt általánosban a kedvenc online- vagy videojátékod?
Hatalmas Sims fanatikus vagyok, és ugyanúgy szeretem most is, mint akkor. Bár a telefonomon van egy játék, amit már több hónapja játszok. Ez pedig az Ice Age Adventure. Lehet kicsit gyerekes, de én imádom, mert a mesét is nagyon szeretem. 

7. Az utóbbi években mennyi volt a leghosszabb idő, amit Facebook nélkül töltöttél, és milyen alkalomból? Mit csináltál helyette?
Amikor legutóbb nyaralni voltunk, és nem volt wifi, én pedig úgy gondoltam nem akarom a mobil netemet használni. De őszintén sokkal jobb volt úgy élvezni a kirándulást, hogy nem nyomogattam közben a telefonom.

8. Mi volt a legszebb, vagy legmeghatóbb mondat, amit valaha mondtak neked?
Amikor egy számomra különleges ember azt mondta, hogy nagyon erős és mégis kedves nőnek tart, aki olyan mint egy ajándék. Számomra borzalmasan jól esett.

9. Melyik telefonod volt veled a legtöbb ideig? Melyikhez köt a legtöbb emlék?
Próbálok nagyon vigyázni a telefonomra, és általában több éven keresztül megvan. A legutóbbi több mint három évig volt velem, de mivel nem lehetett rá frissíteni semmit így váltottam. Egy Nokia Lumia 630-as Windows alapú telefon volt, és szerettem rajta azt, hogy ha lefényképeztem valamit, akkor az automatikusan feltöltötte a gépem fotó mappájába is. De volt egy LG telefonom, amit nagyon- nagyon szerettem volna megkapni karácsonyra, mert tetszett, hogy felfelé lehetett csúsztatni, és a gombok kéken világítottak. A számozását nem tudom, de emlékszek rá, hogy hihetetlen boldog voltam mikor megkaptam.

9. Kaptál már beírást az ellenőrződbe? Ha igen, miért? (Vagy miért kaptad a legtöbbet?)
Mivel az édesapám abban az iskolában dolgozik ahova gimibe jártam, így igyekeztem mindig jól viselkedni. Szerencsére sosem volt olyan balhém, ami után az igazgatónál kötöttem volna ki. 


Fantázia

1. Mi az az esemény, amit a legjobban vársz? Hány nap van még addig?
Lehet furcsának tűnik, de a harmincadik szülinapomat várom a legjobban, mert kíváncsi vagyok milyen érzés lesz. Úgy gondolom nem fog semmi megváltozni, de azért mégis csak más, ha már nem huszonéves az ember, hanem harminc. Addig még fél év van hátra, és próbálok beletörődni a visszafordíthatatlanba. 

2. Mi az álommunkád, amivel negyven évig szívesen foglalkoznál?
Nagyon szeretnék egy sport csatornán olyan műsort kapni, ahol a focival lehetne foglalkozni. Pl: meccseket elemezni, és kibeszélni egy két játékost, de szívesen dolgoznék akár sportújságíróként is. 

3. Ha holnap azzal a tudattal ébrednél, hogy egyvalami megváltozott a külsődön, miben reménykednél, mielőtt a tükör elé állsz, és meglátod?
Azt hiszem, a hasamat változtatnám meg egy kicsit izmosabbá. 

4. Szerinted van élet a Földön kívül? Mi történhetne, ha hirtelen felvennék velünk a kapcsolatot?
Szerintem igen, és úgy gondolom, jó nagy pánik lenne a földön, ha ez nyilvánosságra kerülne. Ha felvennék velünk a kapcsolatot, remélem okosabbak nálunk, és sikerülne olyan repülőt küldeniük a Földre amivel az ember is pár óra alatt eljutna egyik bolygóról a másikra. 

5. Ha választhatnál, mennyi idős lennél most? Miért?
Az előbb írtam, hogy várom a harmincadik szülinapom, de ha választani kéne, akkor szívesen lennék újra tizenhét. Talán azért, mert akkor semmi felelősség nem volt, és csak a buli, a fiúk és a suli volt a legnagyobb gondom. 

6. Mi tesz egy barátságot igazzá? 
Az őszinteség, bizalom, és hogy a bajban is odatudjunk állni egymás mellé.

7. Ha lenne egy Facebook-oldalad, vagy Instagramod, esetleg YouTube-csatornád százezer követővel, akik mind harmincas-negyvenes szülők, mit mondanál nekik?
Ez érdekes kérdés, mert napi szinten találkozok velem egykorú szülőkkel, akiknek a gyerekei borzaszóan figyelemhiányosak. Nyilván megértem, hogy hajszolni kell a pénzt, és sok a munka, de én azt tanácsolnám nekik, hogy igenis szánjanak annyi időt a gyerekre amennyit csak tudnak. Dicsérjék őket sokat, és ha azt látják, hogy valamiben kiemelkedőek akkor ne próbálják elnyomni, hanem segítség a gyereküket abban, hogy kiteljesedjenek. 

8. Ha létezne Dumbledore Merengője, te hogyan használnád? Gyakran belemerülnél? Mit néznél legszívesebben vissza?
Talán egy pár rossz emléket raknék bele, és átélném a legjobb bulikat, amikre még most is szívesen emlékszek vissza. 

9. Mik a feltételei egy működő fiú-lány barátságnak?
Az, hogy sosem gondoljunk bele többet, mint ami, és ha mégis akkor azt jobb az elején tisztázni. Kijelenthetem, hogy létezik ilyen barátság, mert én is több éve jóba vagyok egy nagyon kedves fiúval, aki a barátom. Őszintén tudok vele beszélni, és ha kell, segítek neki én is. Sokszor aludt már nálunk is, és ebből sosem volt probléma, hiszen a párom is megérti, hogy ez csak színtiszta barátság. 

10. Ha egy durva buli után arra a tudatra ébrednél, hogy megcsaltad a barátod/barátnőd, akivel évek óta együtt vagy, viszont 100%, hogy ez csak úgy derülhet ki, ha te magad elmondod, elmondanád?
Ilyen biztos, hogy nem fordulna elő, hiszen nagyon szeretem a férjemet, és nem gondolnám, hogy lenne olyan alkohol mennyiség, ami után más ágyába kötnék ki. Nyilván álmodozni lehet, és viccesen mindig azt szoktuk mondani, hogy ő megengedné, hogy én elmenjek Zlatannal, és én is megengedem neki, hogy ő elmenjen Kim Kardashiannal, és ez nem fog megcsalásnak számítani. 

Ennyi lett volna az én érettségim. Remélem tetszettek nektek a kérdésekre adott válaszaim. Úgy gondolom nem hívok ki senkit, de ha tetszett nyugodtan vihetitek, és ha kitöltöttétek linkeljétek be a poszt alá, hogy megtudjam nézni. Sok puszi nektek!  💓








2 megjegyzés:

Ninaa írta...

Én is sok sikert kívánok a következő tanévhez, meg kitartást ^^ Öröm volt olvasni a válaszaidat. A 17.életév valóban olyan volt nekem is 😃 Meg a merengös kérdésre a válaszod is szerettem ^^

Andrea írta...

Szia. Köszönöm, hogy írtál, és örülök, hogy bejöttek a válaszaim. Sok puszi. :).