2021. június 30., szerda

⚽Helyzetjelentés: Életmódváltás, fogyás II. rész. ⚽

 Sziasztok! 

Meghoztam Nektek a következő bejegyzést, ahol képekben mutatom miket is ettem. 

A napi ötszöri étkezést, próbáltam mindig azonos időben elfogyasztani. Egy hónap után könnyen belerázódtam, és miután kitapasztaltam az ételeket rendszerint azokat is rendeltem. Lehet unalmasnak tűnhetett, de számomra nem volt az, hiszen ilyen diétát sosem csináltam előtte, és a súly veszteség mellett a bőrömnek és a hajamnak is jót tett. 

Bízom benne, örültök ennek a posztnak is és hasznosnak találjátok majd. 
Mivel nem vagyok profi fotós kérlek nézzétek meg ezeket a képeket is, mert ott sokkal szebben vannak "tálalva" az ételek.  Termék képek 
Én pedig úgy fotóztam ahogy tudtam. 😁



Kezdjük akkor a reggelivel: 7 fél8. kb 125-135 kalória.
Az előző posztban írtam, hogy a csokis volt a kedvencem, de a képen Cafe shaket fényképeztem be, mert a csokis elfogyott. Nagy változás nincs a kettő között, és ez is nagyon finom. 


   





Tízórai: 10 óra körül. 125 kalóra.
Tízóraira egy szelet csokit ettem ami nem csak finom, de alacsony kalóriatartalmú is. A Tejcsokis nugátot találtam ezek közül a legjobbnak. Egyedül annyi volt a baj vele, hogy kicsi. 😁

 




Ebéd: 1óra körül. 206 kalória.
Írtam már az előző posztban, hogy szerettem a tésztás ételeket. Itt most egy Brokkolis tésztát mutatok meg Nektek. Ezt először vízzel kell felönteni, mikróba melegíteni, és utána ha összeáll máris lehet fogyasztani. Tejjel is ellehetett készíteni, de én maradtam a víznél. A vége felé már egy-egy darab lapkasajtot raktam hozzá. 

   

Uzsonna: 4 óra. 125 kalória. 
Szinte mindig ezt a levest ettem, hiszen ízvilágba és illatában nagyon adta a  zöldséges ízt, és nagyon jóllaktam tőle. Azt mondanám, hogy az egyik személyes kedvencemmé vállt. Ezt nem kellett melegíteni a mikróba, csak vizet forralni hozzá, és pár perc után már simán lehetett fogyasztani.

  



Vacsora: 7óra 200 kalóra. 
Mexikói Taco, ami eléggé ellentmond a nevének, ugyanis ez is por alapú. Mégis más volt, hiszen több volt benne a bab és a szója, és ha jól számolgattam a folyadékot egész jól összeállt. (bár ez legtöbbször nem jött össze) 

 




Ezek mellett nagyon sok vizet ittam, és legalább fél órát tornáztam minden nap. 
Mostmár kicsit lazítottam az étkezésen, ám továbbra is vigyázok, és holnaptól a Femibion kúrát is elkezdem.

Köszönöm szépen, hogy elolvastad! 
Hamarosan jelentkezek! 

Ne felejtsétek: Az élet szép! 







































11 megjegyzés:

Fekete-Virág Virgínia írta...

uhh, ez szuper, nagyon jó, hogy megosztottad :)

Amy írta...

Örülök, hogy ilyen jól haladsz ezzel a projekttel 😁 és biztos nagyon finomak is ezek az ételek, mint ahogy leírod.
Köszönöm a posztot, és további sok sikert kívánok! :)

Mindenütt jóóó - Travel blog írta...

Hű, hát ezek a kaják... nem is tudom... Kitartást kívánok neked, hozza el a várt eredményt a fogyókúrád!

Ninaa írta...

Mivel én is fogyókúrára adtam a fejem, alig vártam ezt a posztod. A reggeli után teljesen feladtam :( Ezek az ételek, bár biztos finom, de mivel akkora hülye vagyok, hogy a kaják kinézetét nézem és úgy eszem meg őket.. ezek nem néznek ki túl jól.. na de egyszer lehet megkóstolom milyenek. :D

Egyébként nagyon köszi, hogy leírtad, jöhet még bármi ilyesmi, ha még diétázol. ^^ Gratulálok az eddigi eredményedhez és további sok sikert kívánok ♥

Jakó Judit írta...

Nagyon jól haladsz! Gratulálok a sikeredhez! Kitartást!��

Andrea írta...

Köszönöm. Örülök hogy tetszett. 😊

Andrea írta...

Köszönöm. 😊 Igen tényleg jók. 😊

Andrea írta...

Köszönöm szépen 😊.

Andrea írta...

Pedig nem rosszak tényleg. Köszönöm a kommentet. 😊

Andrea írta...

Köszönöm szépen 😊

Klaudi írta...

Először is gratulálok a eddigi sikereidhez! :)
Az eddigi posztjaid nagyon tetszenek, igazán tudják inspirálni, motiválni másokat. Viszont, ez a étrend mint mondtam, szerintem nem a legmegfelelőbb megoldás, legalábbis a képek alapján nekem se tetszenek. ^^" Lehet a Shake-t simán kipróbálnám, nade a többit... :D Ha még diétázol, akkor hajrá! :)

Sok sikert a továbbiakban! :)