2018. május 1., kedd

⚽️ Egy kis közérdekű!/helyzetjelentés⚽️

Sziasztok!! 



Mint észrevettétek, új kinézete lett a blognak, ami kicsit tavaszias, kicsit bohókásabb jellegű, amibe felhasználtuk a kedvenc képeimet, és egy jó kis zöld alapszínt kapott. A kinézetet köszönöm újra Eszternek. Úgy gondolom, ez marad a végleges, és ez lesz az a dizájn ami már a történet végéig megmarad. Nagyon remélem nektek is annyira tetszik mint nekem!! 😊



Valamelyik nap gondoltam amúgy pont bele, hogy mindig akkor váltottam kinézetet, ha Zlatan új csapatot váltott. Ez pedig már lassan a negyedik/vagy ötödik?!! kinézetem. 
Még jó, hogy Stephan ez idő alatt csak 2x váltott csapatot, és most egész jól helytáll az As. Romába. 



Sőt a hétvégén még gólt is rúgott, és én annyira, de annyira örülök, hogy a B.L.-ben ennyire jól szerepelnek, és én úúúúggy drukkolok nekik, hogy holnap sikerüljön újra az a csoda amit a Barcelona ellen végrehajtottak. 



Zlatan mérkőzéseit pedig egyszerű nem látom, hiszen ha esetleg fel is kelek akkor sem közvetíti SEMMI!! Amiért nagyon-nagyon szomorú vagyok. Már nagyon régen láttam játszani, és igazán hiányzik egy olyan, mikor tényleg látom, és ő pályán van. Elejétől a végéig, és esetleg gólt is szerez...... na jó, telhetetlen vagyok, hiszen gondolhattam volna, hogy ez lesz. Elvileg van egy olyan streem a youtubeon ahol követhetném, de az is csak rádiós, és nekem úgy nem izgi. Bízom benne, hogy lesznek olyan mérkőzések amiket az Eurósport közvetít majd, és talán emberi időpontban kezdődik. 
Másik hír, hogy Zlatan ott lesz a V.B.-n de nem játékosként, hanem a Visa által. Örülök is neki, meg nem is. Kicsit sok már nekem ez a sok reklám, meg felkérés, meg ilyesmi, de még mindig úgy látom boldog LA-be és tetszik neki ez a nagy felhajtás ami körülveszi, és nagyon-nagyon bízom benne, hogy újra jönnek a gólok, amiket az utóbbi mérkőzéseken hanyagol. 

Hamarosan hozom a következő részt, amibe már az esküvőé lesz a főszerep, de ha lemaradtatok a legutóbbiról akkor itt megleshetitek. 

Szépséges hetet nektek, kitartást erre a három napra. Sok puszi. Andrea. 



.. és egy kis üzenet Zlatantól!!  




                            

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia Andrea!
Nagyon tetszik az új külső, egyébként is imádom a zöldet.
Boldog vagyok mert folytatod még tovább, sokunk örömére. A történet remek. Remélem élvezed az írást és még sokáig folytatod.
Puszi: Gabi

Andrea írta...

Szia. Köszönöm, nagyon örülök, hogy tetszik. Hamarosan hozom a következő részt. 😊puszi Andrea. 😘😉