2020. december 19., szombat

⚽ Blogmas: kérdezz- felelek ⚽





Sziasztok! 


Réka Edina blogján találtam ezt a kérdéssort, és nagyon megtetszett. Úgy gondoltam én is kitöltöm. 

Fogadjátok sok szeretettel. 

Ha pedig szeretnétek bárkiről történetet írjatok nyugodtan. 💗


Mi a kedvenc karácsonyi filmed?
Igazából szerelem nálam a hatalmas kedvenc.  Nagyon szeretem, hogy több szereplős, több történetes szálas, vicces, és természetesen igazán romantikus.  A karácsonyi hangulat pedig nagyon adott.  

Volt már fehér karácsonyod? 
Még mikor kicsi voltam akkor volt, de sajnos annak már több mint tíz éve.

Általában hol töltöd a karácsonyi ünnepet?
A családommal töltöm otthon a szülő falumba.

Mi a kedvenc karácsonyi zenéd? 
Train: Shake Up Christmas.  Azért is kedvelem, mert egy különlegesen jó emlék fűz hozzá, és ha meghallgatom a karácsony mellé még nosztalgikus hangulatba is kerülök.




Kinyitsz valamilyen ajándékot szenteste? 
Nálunk mindig Szenteste van az ajándéknyitás, mert akkor van ott az egész család.

Meg tudod nevezni a Télapó összes rénszarvasát? 
Nem.

Mi a kedvenc ünnepi ételed, italod, süteményed?
Halászlé, sült hal és tiramusu. De csakis úgy, ahogy édesanyám készíti.

A karácsonyfád élő vagy mű? 
A férjem már tavaly is a mű fenyő mellett kampányolt, de én egyszerűen nem tudnám megszokni, és mivel közösen hozzuk a döntéseket, így akkor is és most is élő fánk lesz. 😃 De komolyra fordítva a szót, én szeretem a fenyő illatát, hiszen ez is hozzátartozik az ünnephez.

Légy őszinte. Adni szeretsz ajándékot vagy kapni? 
Szeretek adni, de nyilván jó érzés az, ha kapok én is valami apróságot.

Mi volt a legjobb karácsonyi ajándék, amit valaha kaptál? 
Amikor a férjem megkérte a kezem, és megkaptam a jegygyűrűmet.

Mi az álom helyed, ahová a téli szünetben el szeretnél menni? 
Nincs konkrét hely, de egy havas tájon egy faházba szívesen lennék a Manóval.

Csomagoló papír vagy ajándék táska? 
Mivel a kézügyességem legendásan rossz, így inkább az ajándék táskát részesítem előnybe.

Legemlékezetesebb karácsonyi pillanat?
Mikor megkérték a kezem.

Mikor jöttél rá, hogy a Télapó nem létezik?
Miért, nem létezik??? 😲😉😃   Nem tudom, talán még általános iskolába, de nem okozott bennem nagy törést. Inkább vicces volt.

Mi teszi különlegessé számodra az ünnepet? 
Az, hogy próbálom apró díszekkel szebbé tenni a lakást, kirakom a fényeket. Együtt van a család, és mindenki boldog.


2 megjegyzés:

Mindenütt jóóó - Travel blog írta...

Igazából szerelem! Igen, nekem is :-) És még sok másban is egyetértünk. ;-)

Andrea írta...

Ennek örülök, köszönöm, hogy írtál. :).