2020. augusztus 2., vasárnap

⚽ Mérkőzés képekben ⚽

Sziasztok!! 

Mivel nagyon rég nem frissítettem a galériát, ezért úgy  gondoltam rakok fel pár képet a tegnapi, és az idény meccseiből, ( személyes kedvenceim)  de ha valakit érdekel az előző bejegyzésem Itt megtekintheti.


( A képeket egyébként a Pinterest oldaláról vettem, ahol nagyon szeretek nézelődni és biztos vagyok benne, hogy jóba lennénk ezzel a csajjal aki ezt az oldalt vezeti...csak kár, hogy nem magyar. 😀)













Tudom nem sok kép, és tudtam volna még rakni rengeteget, de én ezeket a képeket szeretem a legjobban.

Hamarosan jelentkezem. Ne felejtsétek: Az élet szép!

Puszi Andrea.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia
Mikor lesznek új részek?

Andrea írta...

Szia. Jól esik hogy érdeklődsz. Eléggé elhanyagoltam most a blogot tudom de nagyon húzós ez az ősz. De hétvégére megprobalom megirni a rendelest és ha elég kreatív is vagyok akkor Stephanos rész is lesz már.