2020. szeptember 20., vasárnap

⚽Sziasztok ⚽


Sziasztok!!

 

 

 

Tudom már nagyon sokszor ígértem az új részt, és higgyétek el, én lennék a legboldogabb, ha végre az írásra is lenne időm.

 

Az a helyzet, hogy a rendelt fanfictionból már három oldal készen van, de még korán sem érzem késznek, és még eléggé jónak sem. A férjemnek szüret időszak van, (ami abból áll, hogy egy hónapig reggel hattól este akár éjfélig is a munkahelyén van, én pedig halálra idegelem magam lassan, és készenlétbe állok, hogy ha kell valami, azonnal menjek és vigyem neki amit csak kér) mindennap főzők, és rossz, hogy még hétvégén is egyedül vagyok. Nekem pedig elkezdődött gyakorlati idő, ami elég sok időt elvesz, ráadásul lelkileg ez is teljesen lefáraszt. Hétvégén pedig mindig közbejönnek olyan dolgok, amik miatt egyszerűen nincs időm leülni a gép elé.

Pedig már rengeteg írni valóm lenne, és őszintén megmondom, hiányzik is az, hogy végre egy teljes délutánt csak a laptopom előtt üljek és csak a saját kis történeteimen járjon az agyam, és ne azon, hogy milyen esetleges rossz dolgok történhetnek a Manóval vagy a gyakorlaton.

Lelkileg mindenképpen jól járnék vele, és végre nem csak ígérgetnék nektek.

De jelenleg nem megy, és ezért bocsánatot kérek már 1000x-re.

Már őszintén remélem, hogy hamarosan jelentkezek.

 

Addig is bocsánat, és vigyázzatok magatokra!!



Nincsenek megjegyzések: