2017. május 29., hétfő

⚽️ Kérdezz- felelek ⚽️

Sziasztok!!  

Summerrose Lucy felkért, hogy válaszoljak pár kérdésre, hogy egy kicsit jobban megismerjetek. :). Köszönöm még egyszer, hogy gondolt rám. Nagyon jól esett!! :). 

1. Melyik könyv volt a legnagyobb hatással rád eddigi olvasmányaid során. Miért? 
Elég sok könyvet olvastam már, de nem tudnék olyat kiemelni ami igazán megváltoztatott volna. 

2. Ha a világon bárhova és tényleg bárhova elutazhatnál, melyik hely lenne ez? 
Ez nálam nem kérdés. Milánót írnám le.

3. Mi áll a bakancslistád tetején? 
Szeretnék egy olyan mérkőzésre eljutni ahol a két kedvenc csapatom játszik egymás ellen, és mindegyik játékosom a pályára lép. Utána pedig találkozni mindkettővel. 😁

4. Melyik emberi tulajdonságot tartod a legbecsülendőbbnek? 
Az őszinteség. Szerintem ennél nincs is fontosabb.

5. Ha valaki más bőrébe bújhatnál egy napra, ki lenne az és miért?
Nem számít, csak az illető férfi legyen. Hátha megértem végre miért olyanok amilyenek és milyen az ha ők is szerelmesek. 

6. Mi motivál/ motivált az írásra? 
Általában magamat motiválom, de ha kapok egy-egy jó szót már érzem, hogy megéri csinálni. Számomra nem az a lényeg, hogy mennyien olvasnak, hanem, hogy az a pár ember aki követ annak olyan minőségbe írjak, hogy továbbra is kövessenek. 

7. Szerinted többre becsülendő egy krimi, vagy fantasy, mint egy ifjúsági regény?
Nem, hiszen mindegyikbe lehetnek ugyanolyan értékek, és mindegyik lehet fantasztikusan megírva. Persze ez lehet fordítva is, hiszen olvastam olyan fantasyt ami egyáltalán nem tetszett.

8. Van olyan karaktered, akit élő személy ihletett? 
Lilin és a családján kívül minden karakteremet valós személy ihletett. 

9.Ha nincs ilyened, akkor milyen írói álneved használnál legszívesebben? Esetleg lecserélnéd a mostanit?  
Sosem gondolkoztam írói álnéven. Számomra az, hogy kiállok a saját nevemmel az olvasóim felé egy bizalmi kép. Nem titkolok semmit, hiszen ez vagyok én. De ha mégis kéne akkor talán a Kirát választanám. Már rég óta tetszik, és valamiért közel érzem magamhoz ezt a nevet.

10: Ki az írói példaképed, és miért? 
Nagyon szeretem Fejős Évát, mert a könyvei nagyon közel állnak hozzám. Nem fiatalon futott be, hanem bőven túl volt már a harmincon. Számomra ez azt mutatja, hogy ha keményen dolgozol előbb utóbb eléred az álmaidat. 

Az én kérdéseim: 
1. Mióta írsz?
2. Ki a kedvenc karaktered és miért ő?
3. Ha valós személy akkor találkoztál már vele? 
4. Mi a legnagyobb álmod? 
5. Krumpli vagy rizs?
6. Hány blogot viszel jelenleg? 
7. Mi az ami nélkül nem lépsz ki a lakásból?
8. Kedvenc parfüm?
9. Mi az a tanács amit a kezdő bloggereknek adnál?
10. Blog írás vagy egy könyv olvasás? 

Az én kihívottam Tóth Lili és Dolores Faria. Remélem válaszoltok rá. Köszönöm előre is. Puszi: Andrea :). 

Nincsenek megjegyzések: