2019. október 5., szombat

⚽ Szülinapi interjú ⚽


Sziasztok!! Ígértem Nektek, hogy egy különleges dologgal jövök Zlatan szülinapja alkalmából, amit tegnap szerényebben ünnepeltem meg. De biztos ismertek már annyira, hogy nem tudnék csak úgy elmenni ez a nap mellett, ezért hoztam egy kis történetet, ami remélem, úgy tetszik Nektek amennyire én szerettem írni. Mielőtt belevágnánk, szeretném megköszönni Eszternek a hatalmas segítséget, aki remek újságírói munkát végzett, és bocsánat, hogy ennyit variáltam. 

Jó olvasást!

Catherine: A Sport7 aktuális heti cikkén töprengtünk a kollégákkal. Szeretünk mindig valami különlegeset is belecsempészni a magazin hasábjaira, most mégis egymásra nézve figyeltük az órát. Genna a telefonját böngészte, míg Thomas csak a tollával játszott. Aztán Genna hirtelen csillogó szemmel nézett rám és felém mutatott egy képet Zlatan Ibrahimovic, svéd focistáról, aki jövő héten ünnepli a 38. születésnapját. Azonnal eszembe jutott, hogy néhány hónappal ezelőtt egy rendezvényen összefutottam feleségével, Lilivel, akinek képeit lehetett megtekinteni. Rögtön lecsaptam a lehetőségre és jeleztem a többieknek, hogy egy közös interjút szeretnék, extra kérdésekkel a házaspárról. Lili telefonszámát kikeresve, azonnal felhívtam, hogy lebeszéljek velük egy időpontot a beszélgetésre.
- Halo – vette fel a telefont Lili.
 - Szia, Catherine Moore vagyok a Sport7 magazin riportere. Pár hónappal ezelőtt találkoztunk egy média eseményen.
- Oh, igen, igen, emlékszem.
- Remélem nem zavarlak, csak néhány mondatot szeretnék veled váltani – jeleztem, de Lili hallgatott, így bíztam benne, hogy nem csapja rám a telefont. – Nos, Zlatan születésnapja alkalmából egy különleges interjút szeretnénk készíteni, amelyben te is részt vennél, illetve 38 kérdésből állna. Mit gondolsz?
– Remek ötlet. Én természetesen benne vagyok, de Zlatan eléggé elfoglalt.
 - Úgy gondoltam, hogy az otthonotokban készülne az interjú, hogy kicsit bensőségesebb legyen, illetve a képeket készíthetnéd te a magazinnak – vázoltam fel az ötletet Lilinek.
- Nagyon jó. Természetesen szívesen vállalom – csengett a hangja, biztos voltam benne, hogy tetszik neki a tervem. – Ha tartod néhány pillanatig, megnézem Zlatan naptárát, mikor tudnánk ezt besűríteni a napba. A cikk a jövő hétre készülne ugye? – kérdezte.
- Igen, születésnapi kiadás – Lili néhány másodpercre félrerakta a telefont, én pedig vártam. Bíztam abban, hogy egy híres focista naptárában akad egy kis idő, amikor elkészíthetem vele az interjút. –
 Itt vagyok – kapta fel újra a telefont. – Zlatan holnapután öt órakor már itthon van, esetleg ha arra meg tudnánk beszélni, az jó lenne.
- Remek. Nagyon köszönöm Lili. Megtennéd, hogy elküldöd a pontos címet? –Persze – válaszolta. 
– Akkor az interjúban engem is megkérdeznétek? – kérdezte érdeklődve.
- Igen, szeretném, ha az adott kérdésre mindketten válaszolnátok. Szeretnénk megmutatni Zlatan más oldalát is.
- Nagyon jó lesz – nevetett fel Lili. – Akkor várlak.
- Rendben, ott leszünk. Köszönöm még egyszer, szép napot! – Lili is elbúcsúzott, én pedig izgatottan vetettem bele magam a munkába.
Már késésben voltam, de bíztam benne, hogy a csütörtöki interjúra odaérek. A dugó hatalmas volt Los Angeles azon szakaszán, ahol Zlatan és felesége lakott. Az interjúra elkísért a magazin fotósa, Leah is. Amint odaértünk, rögtön ámulatba estünk, hiszen a ház óriasi volt. A bejáratnál Lili várt bennünket, de mindketten izgalommal telve léptünk be az ajtón.
- Gyertek csak beljebb – invitált Lili, aki egy nagy nappaliba vezetett bennünket. – Készűltem harapnivalóval és töltsetek bátran az italokból is. Kávét tölthetek? – érdeklődött.
- Köszönjük, igen kérünk.
- Előkészítettem a fényképezőm, az interjú alatt tudok fotózni néhányat akkor, ezeket majd átküldöm emailben és tudtok válogatni – adta a kezünkbe a csészét.
- Nagyon hálásak vagyunk a segítségedért – jegyeztem meg, majd a lépcső tetején megjelent Zlatan, aki hirtelen előttünk is termett. Bemutatkoztunk, ő pedig a lehuppant a kanapéra, a fekete mintás pólójában és hasonló színű lezser nadrágjában.
- Köszönöm, hogy elvállaltátok az interjút és egyben szeretnénk köszönteni téged Zlatan, születésnapod alkalmából – mosolyra húzta a száját, szeme felcsillant, amint átadtuk a papírtáskát benne egy nagyon jó itallal. –
 Ó – kukkantott bele – ez nagyon jó minőségű ital. – Átkarolt bennünket, majd megköszönte a megemlékezést. Lili is aztán férje mellé ült és neki kezdtünk az interjúnak.


1.Hogy fér bele az életetekbe a randizás, romantika?
L: Eléggé nehezen, de igyekszünk arra törekedni, hogy ha nem is hetente, de egy hónapban azért legyen egy-két olyan nap, amikor tényleg csak egymásra koncentrálunk.
Z: Igen, erre mindketten nagyon figyelünk, és ilyenkor próbálunk beiktatni egy-egy vacsorát, vagy valami olyan programot, ami mindkettőnknek emlékezetes marad.

2.Mit jelent számotokra a foci?
L: Fontos dolog számomra, hiszen a foci által ismertem meg a férjem, és több munkát is köszönhetek neki. Nagyon szeretek Zlatan mérkőzéseire járni, és még mindig ugyanúgy tudok drukkolni, mint a legelején.
Z: A családom mellett a legfontosabb dolog az életemben.

3.Mi volt az a pont, amikor tudtátok, hogy számotokra a jelenlegi munkátok az, amit szívesen csinálnátok?
L: Mindig vonzott a fotózás, hiszen alapból művészeti iskolába jártam, és már kislány koromban ez körül forogtak a gondolataim.
Z: Először a jéghoki vonzott, de ott sajnos minden felszerelést magunknak kellett beszerezni, amire akkor nem volt pénzem. Így elkezdtem focizni, és ott kiderült, hogy jó vagyok benne. Tetszettek a sikerek, és akkor már nem is volt kérdés, hogy ez lesz az én utam.

4 Ki volt az, akire mindig számíthattatok?
L: Szinte mindig csak magamra számíthattam, mert a családom eléggé zűrös.  De persze amióta megismertem Zlatant már van mellettem olyan, akire bármikor támaszkodhatok.
Z: Igaz, hogy az én családom sem volt egy patyolat, de az édesanyámra akármikor támaszkodhattam, és később mikor elkerültem különböző klubokba olyan edzőket kaptam, akikre apaként tekinthettem, de Lili nekem is egy olyan támasz, akinek igyekszem megfogadni a tanácsait, és még ha nem is vagyok jó passzban ő mellém áll, és arra törekszik, hogy együtt oldjuk meg a dolgokat.

5.Ki a példaképed?
L: Nem tudnék egy embert mondani, mert sok olyan fotós van, akinek a munkáját becsülöm, és példaként tekintek rá, ám igyekszek arra törekedni, hogy kialakítsam a saját stílusomat.
Z: Nekem világéltemben Ronaldo Luiz volt az a focista, akire felnéztem, és próbáltam elsajátítani a cseleit, és a játékstílusát.

6.Legjobb csapat?
L: Ac Milan, még akkor is ha jelenleg nem túl erősek a bajnokságban.
Z: Nyilván való, hogy az L. A. Galaxy.  (mosolyog)  

7. Kedvenc válogatott? (egyszerre rávágják a két ellenkező választ)
L: Olasz válogatott
Z: Svéd válogatott

8.Legszebb gól?
L: Zlatannak minden gólja nagyon szép, de számomra az a legszebb, amit az első L.A. Galaxy mérkőzésen rúgott. Biztos tudjátok, hogy az előtte lévő évünk eléggé rossz volt, de akkor tudtam, hogy újra sínen vagyunk, én pedig nagyon büszke voltam rá.
Z: Igaza van Lilinek, mert minden gólom szép, de én egy válogatott mérkőzésen szerzett találatomat emelném ki, amit az Angoloknak rúgtam. Utána ezt a gólt még Puskás díjra is jelölték, amit nyilván való, hogy megnyert.  
L: Szerencsére mindkétszer levetted a felsődet.

9.Legkedvesebb közös emléketek?  
L: Rengeteg van, de én azt emelném ki mikor megszületett a kisfiúnk Zlatan pedig először fogta a kezébe Alexandert.  Még ma is meghatódok, ha erre gondolok.
Z: Nyilván való, hogy imádom a fiamat, én viszont azt emelném ki, mikor komolyan elhatároztuk, hogy összeházasodunk, és Lili végre igent mondott nekem. 

10. Megismerkedésetek pillanata?
L: (egy kicsit elmosolyosodik) Ez egy nagyon különleges emlék, mert mi úgy ismerkedtünk meg, hogy én az akkori legjobb barátja Stephan ( Stephan El Shaarawy) lakótársa voltam. Elhívott egy olyan buliba, aminek az előkészületeibe Helena ( Zlatan húga) segített nekem, és természetesen ő is ott volt. Először azért kicsit mogorvának gondoltam, de hála Istennek pozitívan csalódtam benne.
Z: Ez nekem is nagyon bennem van. A haverom már régóta fűzögette őt, én pedig szinte lesokkolódtam mikor megláttam a kíváncsi zöld szemeit az ajtóban. Igazság szerint, már akkor belezúgtam.

11.Milyen édesapa Zlatan Ibrahimovic?
L: Talán azt tudnám mondani, hogy elég egy mosoly vagy egy kacagás és ő azonnal átmegy a világ leg vajszívűbb emberévé. Ezt persze Alexander kihasználja, mert tizennégy hónaposan is hatalmas manipulátor.
Z: Természetesen én vagyok a jó zsaru, Lili meg a rossz. Nyilván ha úgy kell, tudok én is fegyelmezni, de szeretek olyan apa lenni, akivel lehet hülyéskedni, és játszani. Ezt ugyanúgy az első gyerekemnél is működik, és remélem Alexnál is fog.

12.Hol élnétek legszívesebben?
L: Milánó
Z: Svédországban, egy eldugott kunyhóba Lilivel és a fiammal. De mivel ez nem lehetséges megelégednék azzal is, ha csak pár napra lépnénk le. Nekem nincsenek nagy igényeim, csak egy kandalló kell és egy hatalmas ágy.

13. Milyen férj Zlatan Ibrahimovic?
L: Néha nagyon kitud akasztani a túlzott maximalizmusával, és ha esetleg nem sikerül egy mérkőzés, akkor elegem tud belőle lenni. De alapjáraton jó, hogy ezt csak az újságírók előtt gyakorolja, mert tud igazán érzelmes, és figyelmes is lenni.
Z: Nyilván való, mint minden másban, ebben is tökéletes vagyok. Nem hiába tepertél annyi éven át.
L: Teperésről szó sincs. Nem is tudom ki kérte meg legalább háromszor a kezemet?!
Z: De bekell, valljuk, hogy megnyerted velem a főnyereményt.

14. Legfájóbb pillanatok az életben?
L: Inkább egy nehéz döntésnek mondanám azt, mikor felszálltam a Milánóba tartó gépre, és hátrahagytam az otthoni életemet.
Z: Én a 2016-os E. B-t mondanám, mikor nem jutottunk tovább a csoportból, és bekellett látnom, hogy jobb, ha nem erőltetem tovább a válogatottat. Az eléggé rosszul esett.

15.Adódnak-e konfliktusok?
L: Mint minden kapcsolatban természetesen nálunk is vannak problémák, amik inkább az együtt töltött idő hiányából adódnak.
Z: Vagy abból, hogy Lili nagyon rendszerető, én meg ha hazaérek, nem fogok azzal foglakozni éppen hol dobálom le a cuccaimat. Nem is érdekel, és ettől az én drágám a falra mászik.

16. Romantikus vacsora vagy egy utazás?
L: Én nagyon szeretek utazgatni, de nagyon örülök, ha elmegyünk néha vacsorázni is.
Z: Az utóbbira szavazok, hiszen Amerika nagy, és a különböző városokba általában repülővel közlekedünk. A vacsi után pedig mindig tudom, hogy megkapom a jutalmamat.

17. Melyik volt a legszebb pillanat mióta együtt vagytok?
L: Számomra az mikor megszületett a kisfiúnk.
Z: Nekem a lakodalom után, az mikor Lili bejelentette, hogy gyereket vár. Éppen egy győztes mérkőzésen voltunk túl, ahol természetesen mesterhármast rúgtam, így elkértem a játékszert, amit ő a pólója alá rakott. Így tudatta velem az örömhírt. Ahhoz foghatót még egyetlen egy győztes mérkőzés vagy gól után nem éreztem.

18.Barát, akit a foci kapcsán ismertetek meg?
L: Nem foci kapcsán, de a legjobb barátomat így ismertem meg. A kedvenc csapatom játékosaival is jól kijövök, és most már a Galaxys fiúkkal is kezdek jó viszont kialakítani.
Z: Rengeteg olyan csapattársam volt, vagy van, akikkel jó a kapcsolatom és bármikor felhívhatom őket. Persze hozzátenném ez nekik megtiszteltetés, hogy egy Istent ismerhetnek.  

19. Legjobb ajándék, amit egymástól kaptatok?
L: Ez a karkötő, amit most is a kezemen hordok (mutatja az emlékkarkötőt, amin sokféle medál található). Minden egyes dísz egy- egy állomás, ami fontos szerepet játszott a kapcsolatunkban.
Z: Ezt az ezüst nyakláncot, amit akkor kaptam mikor L. A.-be jöttünk. Szinte mindig a nyakamba van, és bár nem vagyok egy nagy ékszeres, de ha vége a mérkőzésnek azonnal felveszem.

20.Legfontosabb elv a gyerekneveléshez?
L: Hogy mindig betartsuk a szabályokat, és ha valamit mondunk, akkor már ne változassuk meg a véleményünket.
Z: A nagyobbik fiamnak azt tanítom, hogy mindig dolgozzon keményen, és küzdjön az álmaiért. Ezt igyekszem majd Alexandernek is továbbadni. Persze ő még kicsi, most csak az a lényeg, hogy ne egyen annyi édességet, mert akkor Lili nagyon kiakad…főleg rám.

21.Legemlékezetesebb focimeccs?
L: Nekem Zlatan utolsó mérkőzése a PSG színeibe. Az a búcsúzatás, és az utána való ünneplés fantasztikus volt.
Z: Számomra minden mérkőzés emlékezetes, és nem is tudok különbséget tenni, hiszen mindegyikhez úgy állok hozzá, hogy teljes mértékben odateszem magam.

22.Zlatan milyen kapcsolatban van a szüleiddel Lili?
L: Őszintén nem sokat találkoznak, de szerintem jól kijönnek.
Z: Nyilván nem is kívánhatnának nálam jobb vejet nálam. Hiszen remek a genetikám, és nem utolsó sorban imádom a kislányukat.

23. Zlatan könnyen beilleszkedett?
Z: A csapatba igen, viszont a várost kicsit furcsa volt megszokni. Főleg, az, hogyha felakarok hívni valakit Európában, akkor, figyelni kell arra, hogy ne ébresszem fel anyámat, vagy a testvéremet.  

24.Hogy tetszik Magyarország?
Z: Még csak egyszer voltam ott, és abból is csak a fővárost láttam, viszont nagyon szép. Sok a különleges épület. Talán ha visszavonulok, majd több időt tölthetünk ott is.

25.Hogy tetszik Svédország?
L: Őszintén nem az én világom. Kicsit szeles, és hűvös, Ibra pedig csak azokat a helyeket szereti, ahol méteres hó van.
Z: De a hideg után felmelegíthetjük egymást, ezt pedig imádom.

26.Kedvenc közös tevékenységetek?
L: Szeretünk közösen leülni egy nagy halom pattogatott kukoricával, és megnézni egy jó filmet.
Z: Vagy együtt kimenni a tengerpartra, és meginni egy finom bort és élvezni egymás társaságát.

27Hogy emlékeztek vissza az esküvőtök napjára?
L: Nagyon romantikus és meghitt volt.
Z: Én egyszerűen imádtam. Lili iszonyatosan szexi volt, és nyilván én is jól néztem ki. Igazi buli volt, ahol megszerettem a pálinkát. (mindketten hangosan felnevetnek)

28. Miben változtatott meg titeket a gyermeketek érkezése?
L: Engem abban, hogy már nem a munka van az első helyen számomra, és könnyebben mondok le egy felkérést, mint korábban.
Z: Szerintem komolyabbak és toleránsabbak is lettünk egymással, és már nem zavar, hogy egy másik fiúval is osztoznom kell rajta.

29.Hogy látjátok magatokat tíz év múlva?
L: Reményeim szerint túlleszek már egy-két kiállításon, és talán egy jó nevű galériában dolgozhatok.
Z: Szívem szerint még mindig a pályán rúgnám a bőrt, de nem tudom mi lesz. Egyelőre sok lehetőségem van, mint a fociban, mint azon kívül. A labdarúgás mellett sok más projectem van, ami kiválóan működik.

30.Mennyire tudjátok támogatni egymást?
L: Én úgy gondolom, hogy teljes mértékben kiállunk a másikért, és bármi is lesz ez nem fog változni.
Z: A szerelmünk van már olyan erős, hogy ha valami buta pletykát felkap a sajtó, akkor azt megbeszéljük egymással. Sajnos eléggé szeretnek nagyzolni, és sarkítani is, én pedig nyilván sokszor játszok rá a dolgokra, de Lili tudja, hogy mikor mit miért mondok. A támogatásról meg annyit, hogy ha Lili tud, szinte minden hazai mérkőzésemen ott van, és ez rengeteg erőt ad.

31. Mennyire van jelen az otthoni magánéletetekben a fotózás és a foci?
L: Én nagyon szeretek otthon is fotózni, amiket feltöltök a nyilvános Instagram oldalara. De van, hogy meglátok egy naplementét, vagy egy különös fényjátékot és azt azonnal lekell kapnom. Általában mindig van nálam gép, vagy egy olyan telefon, amivel kiváló képeket tudok készíteni.
Z: A foci viszont nincs ennyire jelen. Igyekszek inkább Lilire és Alexanderra koncentrálni, és úgy viselkedni, mint egy normális társ.

32. Legemlékezetesebb díj?
Z: Most nyilván azt kéne mondanom, hogy a Puskás díj, de az összes elismerésre büszke vagyok, amit mind egyéniben, mint csapatként szereztem meg. Nincs olyan trófea, amit kiemelnék.

33. Ki főz jobban?
L: Zlatan, de csak halat, és steak húst tud sütni. (nevet fel)
Z: Lili is sokat fejlődött már a konyhában, de valljuk be nem egy konyhatündér és, jó, hogy van egy segítsége, aki nem csak Alexander mellett segít be.

34. Sportoltok együtt?
L: Néha
Z: Én mindig próbálom elcsábítani a terembe, de mindig valami érhetetlen dologra hivatkozva nem akar velem sportolni. Persze nyilván fél, hogy nem bírná velem a tempót.

34. Ki az úr a háznál?
L: Én
Z: El ne hidd! Nyilván, hogy én vagyok az, aki megmondja a szabályokat otthon is.

36.Mi az, amin változtatnátok?
L: Jó lenne, ha legalább egy évig távol lennénk a nyilvánosságtól, és nem kéne mindig úgy kilépnem, hogy a távolból fotósok lesnek rám.
Z: Nem mondanám, hogy kevesebben szeretnék játszani, mert ez így nem volna igaz, de néha tényleg jó lenne egy olyan nap, amikor senki nem ismer meg, ha végigmegyek az utcán.

37. Terveztek még gyereket?
L: (azonnal rávágja) Nem
Z: Én szeretnék még egy kislányt, de egyelőre Alexander is kicsi, és úgy látom ezzel még Lilit is puhítanom kell.

38. Mi lesz a következő állomás a karrieretek szempontjából?
L: Egy olyan kiállítást tervezek ahol az eddigi L. A.-be készült munkáimat mutatjuk be. Jelenleg még folynak az előkészületek, de ha minden jól megy, Decemberben talán összejön.
Z: Jelenleg még élő szerződésem van a Galaxyval, a többi pedig a jövő zenéje.

C: A végére egy plusz kérdést tennék fel ami úgy gondolom mindenkit érdekel: Hogyan kezelitek a rajongókat?
L: Nekem, ha úgy vesszük, nem sok rajongóm van, bár az igazat megvallva én is kapok leveleket kezdő fotós palántáktól, ami nagyon jól esik, és ha van időm, igyekszek tanácsokkal ellátni őket. Általában Zlatan rajongói is megtalálnak és fűznek néhány szót a kapcsolatunkhoz. Van, ami pozitív, és van, ami nem. Ezeket igyekszek kizárni, és nem foglalkozni velük. A nyilvános Instámra néha, felrakok olyan fotókat, amiken ő is szerepel. Akkor ott jönnek a szívecskék, és tudom, hogy az nem a fotó minősége miatt van, hanem nyilván Zlatan miatt. Szerencsére még nem volt olyan, aki túlzott rajongásával megijesztett vagy féltékennyé tett volna, de azért résen vagyok.
Z: Én úgy gondolom, hogy ez a munkámmal jár. Szeretem a rajongóimat, és próbálok mindenkivel kedves lenni. Bár a leveleimre nem válaszolok, mert sem időm, sem kedvem nincs hozzá. Ha úgy van, nagyon szívesen mosolygok és odaállok bárki mellé az utcán, vagy ha a csapattal közönség találkozót tartunk. Bevallom, hogy nem mindenki a focistát látja bennem, de ezt soha nem használtam ki, és ezután sem fogom. Nekem mindig Lili lesz az első nő az életemben, és biztos vagyok benne, hogy ez sosem fog megváltozni.  

8 megjegyzés:

Mumo írta...

Jó volt újra Liliékről olvasni. Köszi!🤗

Andrea írta...

Szia. Nagyon örülök,hogy tetszett. Én is nagyon szerettem írni,és nekem is hiányzott ez a páros. 😊 Köszönöm,hogy írtál.

Névtelen írta...

Szia! Nemrég találtam a blogodra, és nagyon tetszik. Csak így tovább, és várom a további bejegyzéseket is. :).

Andrea írta...

Nagyon szépen köszönöm. 😊

BezTina írta...

Szia!
Nagyon szuper lett! Végig mosolyogtam!
Nagyon szépen köszönöm, hogy olvashattam!

Andrea írta...

Szia BezTina örülök, hogy tetszett, és köszönöm, hogy írtál. 😊

Unknown írta...

Szia. Nagyon tetszik a blogod, és jók a bejegyzések is. Zlatanról nem tervezel még írni? Köszi további sok sikert: Vica.

Andrea írta...

Szia. Köszönöm, hogy írtál. Egyenlőre nem, de még nem tudom m lesz. 😊