2019. augusztus 7., szerda

Vár egy új kezdet!

Sziasztok!! 


A mai nappal lezárult egy olyan fejezete az életemnek ami öt évig tartott, és a  mindennapjaimat képezték. Úgy vélem az életbe minden úgy történik, ahogy lenni kell, és úgy gondolom ennek pont most volt itt az ideje.

Az öt év alatt rengeteget tanultam, magamról, másról, a dolgokhoz való hozzáállásról, és olyan embereket ismertem meg akikre a mai napig örömmel gondolok vissza, és olyan barátságokat köthettem amiket ritka kincsként őrzök és bízom benne, hogy az évek múlásával megmaradnak.


Szerencsére minden akkor csöppen az öledbe mikor nem számítasz rá, és ezzel én így vagyok, hiszen olyan lehetőséget kaptam most ami a továbbiakban sokat segíthet rajtam, de mielőtt bármit is lépnék alaposa átgondolom a dolgokat.

Az írást továbbra sem fogom feladni, sőt a kapott lehetőséggel csak még jobban erősödik bennem az, hogy az álmokért igenis harcolni kell.

Szóval én harcolok, és akármi is lesz mindenhez pozitívan állok hozzá, hiszen az Angyalkák mindig segítenek fentről!!


További szép napot Nektek! Andrea  




Nincsenek megjegyzések: