2020. október 25., vasárnap

⚽Őszi TAG: 10+1 kérdés az évszakról⚽

 Sziasztok!! A mai napon egy újabb kéréssorral érkeztem Nektek, amit újra csak Nina oldaláról vettem. Én nagyon szeretem ezeket a kitöltögetős dolgokat, és ha ti is kedvet kaptok hozzá akkor töltsétek ki ti is. 

Az előző kérdéssoromat Itt találhatjátok. 








1. Kedvenc őszi illat?
Nincs igazán őszi kedvenc, de talán a sütőtök, és a vanília. Az utóbbit imádom gyertyába.

2. Hogyan töltenél el egy esős napot?
Egy nagy bögre kávéval bekuckózok a laptop elé és írok ameddig csak időm engedi.

3. Kedvenc őszi ital?
Különösen nincs kedvencem, de szeretem a forró csokit, és annak mindenféle ízesítését.

4. Milyen outfitet viselsz legtöbbször az ősszel? Melyik a kedvenced?
Mostanában nagyon megszerettem a mustársárga színt. Alapból írtam Nektek, hogy van egy ilyen színű bőrkabátom, de most beszereztem egy ilyen színű egybe ruhát is, amit vastag harisnyával kombinálok. De van ilyen színbe vastag kötött pulóverem is amit szintén nagyon szeretek.

5. Mi a kedvenc őszi recepted?
Csak a sütőtök, vagy a sütőtök krémleves.

6. Szoktál sütőtököt faragni? Képet, ha van!
Nem szoktam, mert én nem igazán tartom ez a Halloweent olyan ünnepnek, ami fontos lenne. Nyilván gyerekeknek jó móka, de felnőtt fejjel úgy gondolom, nekünk sokkal szebb ünnepünk van, amit érdemesebb ápolni.

7. Szeretsz őszi dekorációt készíteni és/vagy kidekorálni a szobád/lakásod?
Igazából semmi kézügyességem sincs, szóval nekem annyiba kimerül, hogy kirakok az ajtóra egy őszi kopogtatót, és kicsivel több gyertyát a lakásba.

8. Öltöztél már be halloweenkor?
Nem, és nem is az én ízlésem.

9. Kedvenc film, ami az őszhöz kapcsolódik?
Nincsen kedvenc őszi filmem.

10. Mit szeretsz a legjobban ebben az évszakban?
A természet őszi színeit.

10 + 1. Valami személyes kedvenc, amit még fentebb nem említettél meg.
Nincs személyes kedvenc, azt hiszem mindenre kitértem. 


Ennyi lett volna ez a kis szösszenet. Ha tetszett töltsétek ki nyugodtan. Jövőhéten szülinapot ünneplünk szóval ( ha minden jól megy) egy különleges Stephanos poszttal jövök Nektek. 

Hamarosan jelentkezem. Ne felejtsétek: Az élet szép! 

Puszi: Andrea. 


Nincsenek megjegyzések: