2020. október 2., péntek

⚽ Őszi kérdéssor⚽

 Sziasztok! 


Nina oldalán találtam ezt az őszi kérdéssort, és gondoltam én is kitöltöm. 

Fogadjátok sok szeretettel, és ha még nem olvastátok el az előző Emis Killaról szóló írásomat akkor kattintsatok ide






  • Sorolj fel 3 dolgot, amít szeretsz az őszben?
    Az eső hangja
    A szép őszi színek
    A finom új borok
  • Milyen ízesítésű a kedvenc teád?
    Nem szeretem a teát
  • Melyik az az esemény/alkalom, amit a legjobban vársz idén ősszel?
    Igazából azt várom már, hogy vége legyen a gyakorlatomnak és végre levizsgázzak.
  • Szereted a sütőtököt?
    Igen nagyon!!  Imádom enni és az illatát is.
  • Ha meghívnának egy Halloween buliba, minek öltöznél be?
    Őszintén nem tudom, de lehet szurkoló lánynak, vagy női focistának.
  • Melyik a kedvenc ruhadarabod az évszakban?
    Nincs kedvencem, de van egy mustársárga bőrkabátom, amit nagyon szeretek, mert kényelmes és a színével kitűnik a tömegből.
  • Sima sál vagy cső sál?
    Egyiket sem bírom igazán.
  • Milyen illatokat szeretsz ősszel?
    Ilyenkor nagyon szeretem a gyertyákat és a füstölőket, mert jó ha valami apró fény is van a sötét szobába. Illatnál nem vagyok válogatós, de szeretem azt aminek erősebb aromája van.
  • Melyik a kedvenc forró italod?
    A forralt bor.
  • Melyik a kedvenc őszi ételed?
    Nem tudom, mert évszaktól függetlenül mindent megeszek. De pl mostanában nagyon sok almát és szőlőt eszek.
  • Hordasz úgy sálat, hogy bent is magadon hagyod?
    Nem.
  • Előfordul, hogy ilyenkor még napszemüveget hordasz?
    Mivel alapból szemüveges vagyok, így én még nyári időszakba se hordok napszemüveget nem hogy ilyenkor.
  • Mi az a három dolog, ami beugrik elsőnek, ha az őszre gondolsz?
    Sötétség, eső, és a hideg idő.
  • Kávé, tea vagy forró csoki?
    Ha választani kell, akkor forró csoki.
  • Bakancs vagy UGG csizma?
    Nem igazán tudom mi az a UGG csizma, szóval maradok a bakancsnál, bár én inkább magas szárú cipőt hordok. Kedvencem egy sötét zöld, ami tipikus őszi.  

Nincsenek megjegyzések: