2019. július 3., szerda

⚽ 3.Blog szülinap! ⚽








Sziasztok!! 

A mai nap kicsit rendhagyó a blogom történetében, hiszen pont ma három éve, hogy létrehoztam ezt az oldalt. Nagyon büszke vagyok, hogy már ennyi évet megélt és remélem, még sokáig fog működni. Én mindenesetre azon leszek, hogy továbbra is megtartsam, és leírjam a következő fejezetet, vagy az éppen aktuális dolgokat, amik velem történtek.

A mai napra egy különleges kérdéssort hoztam Nektek, amit itt is köszönök Amyne a Nox Arcana… írójának. 

Most pedig lássuk a kérdéseket! Fogadjátok sok szeretettel, és ha gondoljátok olvassátok el a blogom következő részét! Szerelemből ötös 18. Fejezet


1. Milyen telefonod van?
 Jelenleg egy Samsung Galaxy J36 – os, amit nagyon szeretek. Igaz, hogy mostanában egyre többször és gyorsabban merül, de még mindig azt mondom, hogy nem kell másik, mert teljes mértékben megvagyok elégedve vele.

2. Van e-testvéred?
 Igen, egy nővérem van, akivel nagyon jó a kapcsolatunk, és bármikor számíthatunk egymásra.

3. Szerelmes vagy?
Igen.

4. Tetszik most valaki?
Igen.

5. Kapcsolatban vagy?
Igen, lassan négy éve vagyok házas, és több mint hét éve ismerem a férjem.

6. Boldog vagy?
Igen.

7. Csalódtál már valakiben?
Sajnos igen, és eléggé rosszul esett.

8. Volt már lelkiismeret-furdalásod?
Igen.

9. Kedvenc számod?
2.

10. Kedvenc színed?
Kék, piros, fekete.

11. Milyen zenét hallgattál utoljára?
Shawn Mendes legújabb számát egyszerűen imádom!!! 



12. Mi a kedvenc gyümölcsöd?
Dinnye, barack

13. Elégedett vagy magaddal?
Talán lehetnék sokkal vékonyabb, vagy magasabb.

14. Kedvenc helyed?
Szeretek itthon lenni a férjemmel miközben közösen főzünk, vagy filmezünk.

15. Van piercinged?
Nincs, és nem is akarok.

16. Van tetoválásod?
Nincs, de nagyon szeretnék, egy anatómiai szívet a csuklómra, vagy a vádlimra.



17. Tél vagy nyár?
Nyár.

18. Tavasz vagy ősz?
Tavasz.

19. Van olyan ember, akit utálsz?
Nincs, inkább csak olyan van, akit nem annyira kedvek, de lehet, hogy az érzés kölcsönös. Nyilván nem lehetünk mindenkinek szimpatikusak, és nekünk sem lehet mindenki az.

20. Milyen színű a szemed?
Barna.

21. Mi a hobbid?
Írás, sorozatnézés, biciklizés.

22. Mi a kedvenc meséd?
Disney mesék közül bármelyik.

23. Dohányzol?
Már egyre kevesebbszer.

24. Milyen színű a hajad?
Világos barna.

25. A saját hajszíned mellett tetszik még a :
Szőke, világos rózsaszín csíkokkal.

26. Mikor van a születésnapod?
Február 3.

27. Mikor van a névnapod?
Április 18.

28. Melyik a kedvenc csokid?
Teljesen mindegy, csak csoki legyen.

29. Van háziállatod?
Nincs.

30. Kedvenc film?
Igazából szerelem.

31. Féltékeny típus vagy?
Azt hiszem igen.

32. Haragtartó vagy?
Nem, sőt, igyekszek mindenkivel kerülni a konfliktust.

33. Legjobb barátnőid neve?
Edina, Niki, Évi, Reni. Klaudia, Dóri.

34. Milyen színű telefonod van?
Fekete.

35. Kedvenc parfümöd neve?
Az Avonból a Luck.

36. Kedvenc mesehősöd neve?
Nincs kedvenc mesehősöm.

37. Kedvenc édességed?
Dupla csokis Magnum.

38. Van valami betegséged?
Igen, de nem akarom részletezni.

39. Kedvenc italod?
Sajnos Cola függő vagyok, de még szeretem a Baileys-t és néha jól esik egy pohár vörös bor.

40. Kedvenc ételed?
Szeretem a tengeri herkentyűket, de mivel nem vagyok válogatós szinte mindent megeszek. Ez látszik is rajtam.

41. Babonás vagy?
Nem.

42. Mi jellemez a legjobban?
Nagy a hangom, szeretek segíteni másokon, általában kedves vagyok, és imádom a családom és a barátaimat.

43. Voltál már külföldön?
Igen.

44. Mi a kedvenc tantárgyad?
Irodalom.

45. Milyen színű a tolltartód?
Nincs tolltartóm.

46. Kedvenc éttermed?
Nincs kedvenc.

47. Tettél már olyat mérgedben, amit megbántál?
Igen, bár ilyenkor vagy ordítok, vagy sírok, ami nem mindig megfelelő az adott helyzetben.

48. Hogy hívják a macskádat?
Nincs háziállatom.

49. Milyen fajta macskád van?
Nincs háziállatom.

50. Szereted az ékszereket?
Igen, főleg a két gyűrűmet, amit a férjemtől kaptam.

51. Kedvenc márkáid?
Nincs kedvenc. Nem vagyok márka mániás.

52. Milyen filmet néztél utoljára?
Az új Godzilla filmet.

53. Milyen sorozatot néztél utoljára?
Grace Klinika!! IMÁDOM!!!

54. Ki a sztárideálod?
Zlatan Ibrahimovic… ki más lenne? 

55. Melyik a kedvenc TV csatornád?
Nincs kedvenc, de inkább sport csatornákat szoktam nézni.

56. Mit nézel meg először egy fiún?
A szemeit. Szeretem a kék szemű fiúkat.

57. Mitől félsz?
Attól, hogy már nem leszek fontos.

58. Telefonról is facebookozol?
Igen, elég gyakran.

59. Laza vagy elegáns vagy?
Laza, de szeretem az elegáns öltözetet is.

60. Van olyan barátod, akit külföldön ismertél meg?
Nincs.

61. Mi a kedvenc könyved?
Fejős Évától minden.

62. Voltál már szerelmes?
Igen.

63. Kedvenc virágod?
Orchidea.

64. Kedvenc fiú neved?
Milán.

65. Kedvenc lány neved?
Lilien.

66. Milyen embereket ítélsz el?
Akik ok nélkül bántanak másokat, vagy akik nulla tehetséggel jutnak a csúcsra, De nem szeretem a nagyzoló, nagyképű embereket sem.

67. Szereted a horror filmeket?
Nem, nagyon félek az ilyen filmektől.

68. Melyik a kedvenc ünneped?
Karácsony.

69. Ért már olyan tragédia, amit sose felejtesz el?
Igen.

70. Voltál már kórházban?
Igen.

71. Jó tanuló vagy?
Inkább borzasztóan lusta voltam, de szerencsére megvolt hozzá az eszem, és ha jobban odafigyeltem tudtam hozni egy jó szintet. Egyedül a matek volt bajos, de kiderült, hogy diszkalkuliás vagyok.

72. Minden nap iszol kávét?
Nem, de ha mégis akkor is csak lightos verziót kedvelem.

73. Kedvenc zenéd?
Sokféle zenét szeretek.

74. A külső vagy a belső számít neked?
Nyilván fontos a külső, de lehet valaki őrületesen jóképű, ha olyan buta, mint egy faék.

75. Mi leszel, ha nagy leszel?
Már felnőttem, és azt hiszem nagyjából azt a munkát csinálom amit szeretek. Hiszen a gyerekekkel való munkánál nincsen jobb dolog. Talán még az írás, de az megmaradt hobbi szinten.

76. Kit tisztelsz a legjobban facebook ismerőseid körül?
A nővéremet.

77. Várod a nyarat?
Igen, igen, és örülök, hogy nyár van!!

78. Szoktál káromkodni?
Igen.

79. Szoktál sminkelni?
Csak különleges alkalmakkor.

80. Szerinted mi a legfontosabb ezen a világon?
A szeretet, és a tisztelet.

81. Szerinted mi a legjobb a nyárban?
A rengeteg pihenés, és a jó idő.

82. Szerinted mi a legjobb a télben?
Az ünnepeken kívül még nem találtam olyat.

83. Ha tehetnéd, melyik korban élnél?
A jövőbe.

84. Játszol, vagy játszottál már valamilyen hangszeren?
Furulyáztam.

85. Jártál vagy jársz-e valamilyen táncra?
Igen, nagyon sokáig jártam néptáncra, amit nagyon szerettem.

86. Gondolkodtál már azon, hogy törlöd-e a facebookot?
Nem, mert akkor az ismerőseimmel sem tudnék beszélgetni.

87. Hiszel a világvégében?
Igen.

88. Rúzs vagy szájfény?
Szájfény.

89. Meddig szoktál aludni?
Nyáron van, hogy bőven tíz után, de munkaidőben 7:40-kor kelek.

90. Mikor szoktál aludni menni?
Ez is változó, mert nyáron van hogy hajnali 2-3, de munkaidőben igyekszek időben lefeküdni.

91. Milyen színű pulcsi van rajtad?
Most egy pántos fekete ruha van rajtam, amin sárgás virágok vannak. Kényelmes és nyárias.

92. Milyen színű nadrág van rajtad?
Nincs rajtam nadrág.

93. Van a szobádban növényed?
Egy nagy Orchidea van.

94. Szereted a videojátékokat?
Igen, főleg a Simset. IMÁDOM!!

95. Hosszú vagy rövid hajad van?
Rövid, de növesztés alatt áll.

96. Milyen színű a falad?
Fehér.

97. Kiről van poszter a faladon?
Nincsenek poszterek a falamon, csak családi fotók.

98. Ütöttél-e már meg valakit?
Nem.

99. Hol voltál 3 órával ezelőtt?
Itthon.

100. Hány óra van most?
16:51


Ezek voltak a kérdések, és a válaszaim. Remélem tetszett Nektek! Hamarosan újra jelentkezek. Puszi Andrea.

Nincsenek megjegyzések: