2018. szeptember 14., péntek

⚽ Helyzetjelentés: Mi van velem és a fiúkkal? ⚽

Sziasztok!!

Végre újra van erőm írni, és bár nem mondanám, hogy minden csupa rózsaszín azért így a második hét végére talán körvonalazódik a munka, és az, hogy milyen lesz az évem. Amitől féltem szerencsére nem következett be... helyette egy sokkal rosszabb, de már azon is túltettem magam. Elhatároztam nem akarom, hogy a munka tönkretegye az egészségemet, és nem fogom idegesíteni magam olyanok miatt amiről tudom nem tehetek,  és nem tudok változtatni. Viszonylag a csajokkal is tudok értelmesen beszélni, és talán az én nézőpontom is változott, de igyekszem aktívabban részt venni a velük való kommunikációban. Persze továbbra sem érzem közéjük valónak magam, de már nem látom ezt annyira tragikusan. A munkamegosztásról inkább nem mondanék semmit, mert van pár dolog, amit megint én csinálok, de úgy fogom fel, hogy biztos ebből is tanulok majd. Bár a héten sokszor kisegítettek, ami őszintén meglepett, de jól esett. Nem mondom, hogy könnyű, és nem mondom, hogy jó, de ez van. Sokszor vagyok fáradt, amik az új gyógyszerek miatt lehetnek, de tudom, én nem adhatom fel, és nem lehetek gyenge. Való igaz az érzéseimet még mindig nem tudom eltitkolni, és sokszor vesz elő a sírás olyankor is amikor nem kéne. Őszintén megmondva jó lenne pár emberrel tiszta lappal kezdeni, (főleg, hogy nem tudom min siklott ki a viszonyunk), de félek eléjük állni és elmondani az igazi érzéseimet. Hiszen lehet nem is hallgatnák meg, és ha talán mégis, azt hinnék nem igaz. Mindig úgy gondoltam nem akarok senkivel rosszban lenni, sosem kívánok másnak rosszat, és sosem voltam irigy senkire. Mindenkinek vannak bajai, és gondjai, amit a gyerekek mellett igenis kötelesek vagyunk eltitkolni, hiszen mégis mit érezne egy kisgyerek ha látná, hogy a nevelője, vagy aki vigyáz rá szomorú?  Már csak a keresztfiamból is tudom, hogy ez nekik is rosszul esik. Egy gyereknek pedig nem mondatom, hogy összebalhéztam a kolléganőmmel, vagy a férjemmel, vagy bánt, hogy megint nem vagyok terhes. Főleg, hogy nincs is hozzá közük. Igyekszem tehát pozitívan venni az akadályokat, és erőt meríteni apró dolgokból. A héten pl sok olyan dolog volt ami nagyon pozitívan ért ( a sok negatív mellett) és nem számítottam rá, de borzalmasan jólestek. Legyen akár egy segítség, vagy egy őszinte beszélgetés. Szóval úgy gondolom ezekből a dolgokból kell erőt merítenem akkor, ha nehéz napjaim vannak. Mindenesetre annak továbbra is örülök, hogy én kísérhetem a gyerekeket úszni, hiszen ott legalább fontosnak érzem magam. A három csoport pedig nagyon aranyos, és szerethető gyerekekből áll, a negyediket pedig már régóta ismerem, és ők vannak hozzám a legközelebb. Velük két teljes évig dolgoztam, és őket tudom a legjobban kezelni. Kicsit sajnálom is, hogy már nem vehetek aktívabban részt a napjaikban, de ezt a változást is megtanultam kezelni. Ami a legfontosabb, és ami rengeteget segít az, hogy újra elkezdtem Angyalkázni. Lehet, hülyeségnek gondoljátok, de hiszem azt, hogy vannak segítőink, akikhez fordulhatunk kéréssel, panasszal, és én mostanában nagyon sokat "beszélgetek" az enyémmel. Ma is kaptam tőle jelet, és biztos vagyok benne, hogy mellettem áll a nehéz időkben is. Minden este kimegyek a teraszra, és elmondom neki a dolgokat ( persze magamban), és a végén megköszönöm, ha valami jó dolog történt velem. Még akkor is, ha csak ez egy jelentéktelen apróság. Szerintem ti is kipróbálhatjátok, mert higgyétek el, tényleg segít átlendülni a hatalmas mélypontokon.

De most térjünk a fiúkra, hiszen annyira elcsúsztam, hogy sok minden van ami lényeges, én pedig nem is írtam le Nektek!

Nemrég volt az Ac Milan- As Roma mérkőzés amit nagyon vártam. Őszintén megmondom mindig nagyon furcsa érzés úgy leülni a televízió elé amikor szívem szerint mindkét csapatnak odaadnám a győzelmet. Nyilván Stephan miatt kicsit drukkoltam a Rómának, másrészt az Ac Milan a kedvenc csapatom, amit sosem cserélnék le semmiért. Büszkén vállalom, hogy több éve ennek a klubnak szurkolok, hiszen remek játékosokból áll a csapat, akik remélhetőleg évről- évre csak jobbak és jobbak lesznek. A Romat Stephan miatt kedvelem, és bíztam benne, hogy betalál. Sajnos nem volt kezdő, ami kicsit csalódást jelentett, de szerencsére a félidőbe beállt, a kis drága, és bár voltak helyzetei a kapuba nem talált be. A mérkőzésen előkerült a videó bíró is, ami által jó és rossz döntések is születtek. Az eredmény amúgy 2:1- lett az Ac. Milan javára. A két hétben voltak válogatott mérkőzések, hála az új sorozatnak ami a Nemzetek Ligája néven fut. Stephan nem került be a válogatottba, amit nem is értek, és bár oké, nem alapkezdő a csapatba, de még mindig úgy gondolom, hogy igenis megérdemelné, hogy magára húzza a válogatott mezét. Ő egy nagyon jó játékos, aki bármikor képes a kapuba találni. Reménykedek benne, hogy a B.L.-ben majd több szerephez jut, és nagyon ügyes lesz.
Apropó B.L. a Róma a G csoportba került, és olyan ellenfelek ellen fog pályára lépni, mint a Real Madrid, a CSZK Moszkva vagy a Viktoria Plzen. A legelső mérkőzését szerdán kezdi meg a csapat, a tavalyi Bajnokok Ligája győztes Real Madrid ellen. Eléggé necces lesz, de remélhetőleg Ronaldo nélkül a Real sem fog olyan játékot mutatni amit elvárnánk tőlük. Nyilván nem azt mondom, hogy fényes győzelemben bízok, és talán itt még a 2-1-es vereséget is elviselném. A másik két csapatot nem ismerem, szóval nem annyira tudok véleményt alkotni róluk, de nem érzem verhetetlennek egyiket sem, így a bizalmam a Róma előtt teljes. Jó lenne tovább jutni a csapatnak, és nem az őszi idényben kizúgni a Ligából.
A következő mérkőzés amúgy Chievo ellen lesz, ami most vasárnap kerül megrendezésre.
A FIFA ebben az évben is kijött, és nyilvánosságra hozta a kártyáit, amin minden játékosnak megvan a száma, amik az egyéb erősségből jönnek össze. Mint pl: passz tudás, gyorsaság, védekezés és egyéb. Ez a szám Stephannal jelenleg 81.-es, ami szerintem nagyon szuper, bár a játékban nem találták el az arcát. Szerintetek?



Zlatanról nem meglepően újra több hírrel tudok jönni, hiszen körülötte egyszerűen mindig történik valami. Hirtelen nem is tudom hol is kéne kezdenem, de legjobb lesz, ha sorra vesszük a két hét eseményeit. Először is a Galaxy nem menetel valami fényesen, és még mindig nem értem ezt az Amerikai bajnokságot, szóval fogalmam sincs, hogy bejutnak- e a rájátszásba, vagy az mikor indul, de ilyen eredményekkel nem lesz egyszerű a helyzet.
Az 5-0-ás zakót, követte egy 1-1-es eredmény, ahol Zlatan gólt tudott szerezni, de még mindig nincs meg az 500. találata. A legutóbbi meccsen pedig 6-2-re égtek, és bár rengeteg helyzete volt egyiket sem tudta gólra váltani. Úgy látom mivel közel ez a hatalmas szám egyre nagyobb a nyomás rajta, és egyre jobban akarja ezt a 500. gólt. Emiatt eléggé feszült, és ideges. Sokat magyarázkodik, kiabál és pufog. Jobb lenne, ha azt a játékát játszaná amit tud, és nem görcsölne rá ennyire az eredményre. A következő mérkőzést Vasárnap játsszák, a Toronto csapata ellen, és örülök, hogy ő is ott van az utazó keretben. A meccset sajnos semmi nem közvetíti, de úgy vagyok vele, hogy ha találok egy jó streemet akkor fent maradok és megnézem. A kezdés hajnali fél2- lesz. A legutolsó találkozón amúgy történt egy elég durva eset, ugyanis összefejelt egy játékossal, és nagyon csúnyán megsérült a füle. A videón, amit visszanéztem szinte sokkoló volt, hogy folyt a vér a fején, és a hófehér meze szinte pirosba váltott át. Szerencsére nem volt maradandó a sérülés, és egy cuki turbánnal, és
mezcserével megoldották a problémát. Nagyon- nagyon jó volt látni, hogy levette a felsőjét, és úgy szaladt átöltözni.
Továbbra is a Samsung  és a Volvo reklámarca, és a héten két kisfilmmel is kijött. Mindegyikben cuki, és nagyon magát adja.  Másik örömhír, hogy hamarosan új könyvet dob a piacra, ami a Jag Ar Fotboll néven fut majd, és Október 8.-án kerül a polcokra.
Sajnos fogalmam sincs, mikor fogják magyar nyelvre lefordítani, de bízom benne, hogy nem sokat kell várni rá. A helyzet az, hogy viszonylag kevés nyelven lesz először, és ezek közül még az angol sincs ott. De ha jól tud valaki akkor elolvashatja Svédül, Dánul, Finnül, és lefordítva elküldheti nekem. 😆 Az előző könyve Milánóval fejeződött be, és biztos vagyok benne, hogy szó lesz benne a PSG-s, és Manchester Unitedes időszakról is, olyan igazi Zlatanos módban. Ám amire a legjobban kíváncsi vagyok, hogy a sérülést ami majdnem véget vetett a karrierjének, hogy élte meg. Biztos vagyok benne, hogy a sok vicces történet mellett, azért komoly dolgokról is olvashatunk majd benne.
A napokban amúgy újra előjött egy csapatváltás híre, amit mikor elolvastam azonnal az jutott eszembe: Ez megint nem tud a fenekén maradni??!!!! Hiszen szinte most írt alá a Galaxy-hoz, és máris menne tovább? Értelmetlennek tartanám, hiszen imádják Amerikában és ő is szeret ott élni. Talán a családja is jól beilleszkedett, a fiúk is jó suliba kerültek, így nem is értem miért menne máshova?  Ami pedig felröppent az egyenesen nevetséges. A hír alapján Zlatan nem töltené ki a 2020-ig szóló szerződését, hanem egyenesen Egyiptomig repülne, hogy a Pyramids Fc-nél folytassa karrierjét. Remélem ez tényleg kacsa, és marad ott ahol szeretik, és végre meglövi már az 500. gólját, és megnyugszik!!

Bízom benne, hogy örömmel olvastátok a híreimet. Ígérem megpróbálok sűrűbben jelentkezni, és a jövő héten megírni a rendelésre kért Marco Verratti részt is. A másik blogomhoz is igyekszek a hétvégén új fejezetet kirakni, hiszen van számotokra egy meglepetésem is. Készülök még egy TAG-el is, amit már rég óta szeretnék megírni, és készülőben van egy különleges Zlatan szülinapi külön rész is.

További szépséges hétvégét kívánok Nektek, és csak pozitívan!
Puszi: Andrea.


Nincsenek megjegyzések: