2018. július 3., kedd

⚽Mi a helyzet velük? ⚽

Sziasztok!! 

Mint már tudjátok a Szerelemből ötös blog lett a befutó. Megmondom őszintén nektek, hogy nagy örömet szereztetek ezzel, hiszen hozzám is közelebb áll ez a téma, mint a másik. Persze leszögezem az Újra velük történetet sem akarom elhanyagolni, és előbb-utóbb arra is sor kerül majd.

A linkjét ITT láthatjátok!

De most egy kicsit a blog jövőjéről szeretnék írni.
Már az előző bejegyzésbe írtam, hogy valamilyen szinten átakarom alakítani úgy, hogy teljes rajongói blog legyen, ami a két fiú köré épül.

Mivel Stephan jelenleg a nyaralását tölti, sok eseményt nem tudok róla írni, inkább nézzétek meg a képeket, amik szerintem iszonyú aranyosak róla, és ahogy a fotókat nézem az jut eszembe, hogy igazán megérdemelne már maga mellé egy helyes lányt.




Zlatanról azért vannak események. Hétvégén két csodálatos gólt szerzett, bár igaz nyerni nem tudtak, hiszen az eredmény 3-3 lett. Igaz élőbe nem láttam a mérkőzést, viszont az azóta lévő ismétlést már annál többször. Hiába ha van nem bírom ki, hogy ne nézzem meg. A Világbajnokságon Svédország remek eredményeket ért el, és a mai mérkőzésen is 1-0 arányban nyertek, Svájc ellen. Ez pedig azt jelenti, hogy magabiztosan ott vannak a nyolcaddöntőbe. Szurkolok is nekik, és nem is. Az érzéseim velük kapcsolatban nagyon kettős. Nyilván örülök ennek a remek válogatottnak, de mikor őket nézem mindig érzem, hogy valami hiányzik. Ez pedig Zlatan... és akárki akármit mondd, ő akkor is egy remek játékos akinek helye lett volna a pályán.
Másik hír, hogy a hetekbe újabb tetoválást csináltatott?? Őszintén megmondom, én úgy tudtam, hogy ez a mandalás dolgot már régebb óta varratta magára, most mégis mindenki arról beszél, hogy ez új tetoválás.
Igazából teljesen mindegy, mert a lényeg, hogy iszonyúan jó, és nagyon kiemeli a kerek részeit.... 😋

Elvileg ezeket a képeket ruha nélkül fotózták, de nekem valahogy hihetetlennek tűnik, hogy ő mégis ennyi ember előtt vetkőzne. Szerintetek?? Én biztos nem merném,  még akkor sem ha olyan testem lenne, mint Helénának.








Remélem tetszik nektek ez az új helyzet, és továbbra is velem lesztek, itt is.
Nagyon bízom benne, hogy legújabb blogom is elnyerte a tetszéseteket, és ugyanolyan lelkesedéssel várjátok majd azok részeit is, mint ennek.

Hamarosan jelenetkezem, és hozom a legújabb hírt Róluk!

Addig is nagyon szívesen fogadom az észrevételeiteket, gondolataitokat, vagy bármit ami a bloggal kapcsolatos!
Sok puszi Andrea.








Nincsenek megjegyzések: