2018. június 10., vasárnap

⚽ Köszönet/ választási lehetőség ⚽




Sziasztok!


Elérkezett az idő, hogy végre lezárjam a blogom, és köszönetet mondassak mindenkinek, aki segített.
Sosem gondoltam volna, hogy ennyi jó dolog sülhet ki abból, ha a gondolataimat blog formájába öntöm. Mikor ez elindult nem hittem volna, hogy egy ilyen remek csapat tagja lehetek, mint a Blogger közösség, és ennyi kedves, segítőkész emberrel hoz majd össze a sors. Sokukkal nagyon jóba lettem, és van olyan, akivel napi szinten beszélek, és már azt mondhatom baráti szintté fejlődött a kapcsolatunk. Megismertük egymás írását, és én is megismertem olyan bloggereket akiknek az enyémtől teljesen más írásai vannak, én mégis követem, és szeretem őket. Sokszor eszembe jut, hogy csinálhattam volna másképp egy-egy részt, vagy alakulhatott volna másképp a történtet, de mivel sokszor az életből merítettem, úgy vélem ez az egyik legjobb kifejlet, ami történhetett. Mindenesetre egyszerűen imádtam írni, és még most is nagyon nehezen válok meg tőle.

Lehet, felmerül benned a kérdés, ha ennyire szerettem írni akkor miért hagyom abba? A válasz igen egyszerű: Azért mert úgy vélem nem húzhatom tovább, és bár lehet ötleteim még lennének, azok már mégsem lennének annyira eredetiek, ismételni pedig nem akarom a történéseket. Persze ebbe az is közrejátszik, hogy a két fiúval sok minden történik, amiket már nem tudok annyira figyelemmel követni, mint szeretném, és nem tudok egyik napról a másikra ennyi információt kigyűjteni. Számomra mindig is fontos volt a valósághűvé tétel, és az, hogy minden eseményt megpróbáljak a lehető legéletszerűbben leírni. Stephan éppen Ibizán nyaral, Zlatannal pedig annyi minden történt az utóbbi hónapokban, hogy csak kapkodtam a fejem. Talán ezért is gondolom úgy, hogy jobb, ha befejezem. Persze előfordulhat még, hogy néha-néha leírom, ami eszembe jut, és talán történetet is kreálok hozzá, azonban ezt nem ígérem meg. Jelenleg két blogom is van, amit nagyon-nagyon szeretnék folytatni, és reményeim szerint a Ti segítségetekkel ez sikerülni fog.

De most itt az idő, hogy köszönetet mondjak NEKTEK!
Köszönöm annak a 25-embernek, aki bizalmat szavazott nekem, és feliratkozott a blogomra. Egy olyan embernek, akinek nagyon fontos a statisztika, ez hatalmas öröm. Köszönöm azoknak akik hozzászólásaikkal segítették a blogom, és kifejezték tetszésüket, vagy esetleg nem tetszésüket egy-egy rész által. Higgyétek el, hogy pár kedves szó is hihetetlen sokat jelent számomra.

Köszönöm továbbá Rigó Eszternek, aki szépséges dizájnjaival szebbé tette a blogom, és mindig segítségemre állt, ha kinézetet szerettem volna váltani.
Köszönöm azt a sok-sok segítséget, ötletelést és biztatást, amit Esztertől a Because I'm a dreamer írójától kaptam. Nagyon örülök, hogy megismerkedtünk, és remélem, nyáron tényleg összetudunk hozni egy talit.
Köszönöm még Klaunak aki mindig készségesen állt hozzám, és segített abban, hogy a lehető leghelyesebben írjam le a szavakat, kijavította a hibáimat, és javító szándékkal ötleteket adott. Tudom, hogy mostanában nem sokat találkozunk, de remélem mindig olyan szoros barátság lesz köztünk, mint most.

Na meg persze nem utolsó sorban az én drága egyetlen szerelmemnek: Manómnak, aki végig mellettem volt, és még akkor is belement abba, hogy felolvassam a történetet, ha fáradt volt. Köszi, hogy elviseled a néha túlzott rajongásomat! Nagyon szeretlek! 


Volt már aki jelezte, hogy velem tartana egy másik blognál is, én pedig úgy döntöttem, hogy két választási lehetőséget adok nektek.
Mindkét írásom Magyar helyszínen játszódik, a szereplők pedig ugyanúgy magyarok. Egyik történetem sem fanfiction, hanem saját magam által kitalált személyek, események, és helyzetek határozzák meg. 


Kérlek válasszátok ki a nektek legjobban tetszőt, én pedig az fogom folytatni. A jelenlegi blog sem lesz elhanyagolva, mert arra gondoltam, ha valami fontosabb esemény történik akár Stephannal, vagy Zlatannal azt lejegyzetelem ide. 


1. A címe: Újra velük. Blogja :  ITT


2.  A címe: Szerelemből ötös.  ITT olvashattok róla.


Kb 1 hét múlva pedig majd megírom, hogy mi lett, és, hogy hol fog indulni az újabb blog. 😊

Szavazzatok tehát arra, ami a legjobban tetszik, addig is puszi Nektek, és tényleg köszönök mindent!!! 💖💕 Sok puszi: Andrea. 

2 megjegyzés:

Balla Nikolett írta...

Sajnálom, hogy bezárod a blogod, de örülök, hogy egy másik történetedet folytatod :) Örülök, hogy megismerhettelek :3 Mindenképpen követni fogom a másik történetedet is :)

Andrea írta...

Annyira aranyos vagy es nagyon jólesik amit irtal. Köszönöm szépen!!! 😍💓