2017. december 17., vasárnap

⚽️ Blogon kívül: Csalódás...megint ⚽️

Sziasztok!!!


Egy pár perce lett vége a Manchester United mai mérkőzésnek, amin nyert a csapat. Örülök neki, persze, de az örömöm mégsem felhőtlen. Sőt, ha azt mondom, nagyon rosszul érzem magam az nem kifejezés.
Őszintén megmondva, csalódott és szomorú vagyok.  😢😢
Tudom, hogy a sérülése nem olyan, amiből hamar lehet felépülni, de mikor nemrég a pályára lépett, én tényleg azt hittem, hogy már minden rendben van, és ezután ha nem is lesz mindig kezdő, de azért sokat ( sokkal, de sokkal többet) fog játszani. Fokozatosan pedig majd hozzászokik újra a P.L. menetéhez.

DE nem ez történik, én pedig egyre csalódottabb vagyok. Eddig úgy tudtam, hogy Mourinho és Zlatan barátok, és az edző is azt szeretné, ha pályán lenne. Most mégis úgy érzem, hogy Zlatan már kiesett abból a bizonyos kedvencek kosarából, amibe tavaly, vagy eddig volt.
Persze lehet, hogy túlreagálom, de akkor is rossz érzés az, hogy már több mérkőzést is úgy néztem végig, hogy mindig reménykedtem, hogy na majd most biztos ott lesz... és, a végén nem történt semmi változás. Persze lehet az is, hogy sokkal több és durvább dolog történt, mint amiről tudomásunk volt, és az egész szezont így fogja eltölteni. Padon ülve, vagy csak pár perc játéklehetőséget kapva. Nagyon bizakodom, hogy ne legyen ebbe igazam, és remélem, látom még azt az embert játszani a pályán akit anno megszerettem, és nem így lesz vége a karrierjének....


Tegnap raktam fel új rész, amit itt találhattok: Katt ide az új részért
Mint látjátok, új kinézet is került a blogomra, amit remélem örömmel fogadtok. Ezt pedig köszönöm Rigó Eszternek. 💓😊


Nincsenek megjegyzések: