2017. augusztus 25., péntek

⚽️Merre tovább?? ⚽️


Sziasztok!! 
Tegnap volt a B.L. sorsolás és bár történet szinten nagyon jó lett volna, ha a Róma összekerül az Uniteddel, de biztos vagyok benne, hogy az adott csapatok nem értenének velem egyet. Mindkettő nagyon erős, és jó játékosokból vannak összerakva. Mondjuk az is igaz, hogy a nyáron a Rómát kicsit szétkapkodták, és egy olyan ember akasztotta szögre a csukáját, akit én mélységesen tisztelek. Nagyon nagy sportember és igazán dicséretes, hogy egész karrierje során, csak egy csapatba játszott. Ő Franchesco Totti. 
A B.L. sorsolásra visszatérve, a Róma megkapta a  Chelseat,Atletico Madridot és a Quarabag csapatát.  Kicsit tartok az angoloktól, de nagyon bizakodó vagyok, és remélem jól fognak játszani a fiúk.


Az United pedig szerintem egy fogható csoportba került, ami A Benfica, Basel és a CSZKA Moszkva csapatát teszik ki. 

A bloggal kapcsolatban pedig egy nagyon fontos kérdés állt elő bennem: Eredetileg még úgy terveztem, hogy Zlatan elmegy Amerikába és én ezzel zárom le a storyt. De tegnap Zlatan még egy évre aláírt az Unitedhez!! Szóóóvval nagyon-nagyon- nagyon boldog vagyok, bár az most sem értem h miért nem ő lett az Európa Liga legjobb játékosa, holott több gólt szerzett, mint akit megválasztottak!! Kicsit bajba kerültem, mert nem szeretném elhúzni a blogot, és nem akarok laposnak sem tűnni, de elgondolkoztam azon a tényen, hogy esetleg megírnám a következő idényt is. Ott már egy egész más hangulatba lennének az események, hiszen előtérbe kerülne a baba, és családiasabb részekre számítok. Nem volnának ilyen nagy konfliktusok, Stephannak is több szerepe lenne, és olyan nyugisabb lenne az egész.
A kérdés pedig HOZZÁTOK intézem. 

Szeretnétek még, hogy folytassam, vagy az eredeti ötleteim alapján zárjam le és ennyi!??
Nagyon fontos bármilyen visszajelzés, mert csak így tudom, hogy mi legyen!! 
Előre is köszönöm. Puszi Nektek és az Őszre, az iskolára jó tanulást és minden jót kívánok Nektek! 
Személy szerint én már alig várom, hogy újra lássam a kis elsőskéket akikkel újra dolgozni fogok!! 

Puszi Nektek Andrea. :). 

6 megjegyzés:

Győrfi Zsófia írta...

Folytasd!!!Legyen baba.eljegyzés,házasság és minden happy :)

Unknown írta...

szerintem legyen folytatás! meg amilyen édekesen írsz nem lesz uncsi!😊

Mumo írta...

Szerintem is folytasd! És én is várom a boldog véget!!

Andrea írta...

Sziasztok!! Annyira aranyosak vagytok, és annyira köszönöm a pozitív visszajelzéseket. Ígérem, hogy elgondolkozok rajta a hétvégén, és döntök. :). Puszi Nektek!! Andrea :).

Névtelen írta...

Természetesen folytasd kérlek. Alig várom az új részeket. Zlatan a number one. Imádom,mert marad , szeretném látni mielőbb játszani is. Remek a storyd is, gratulálok. Sok sikert a folytatáshoz.

Andrea írta...

Köszönöm!! Jól esik ilyeneket olvasni, és köszöm, hogy velem vagy/vagytok!! :).