2017. március 18., szombat

⚽️ Interjú az Angel Style írójával ⚽️

Sziasztok! Most nem egy új fejezettel készültem, hanem egy különleges interjúval az Angel- Style írójával Erikával. Nagyon örülök, hogy létre jött ez a közös munka és remélem a jövőben is fogunk még együtt dolgozni. Fogadjátok sok szeretettel. Puszi nektek J.



1.  Mennyi idős vagy? Hol laksz? Erika vagyok és 25 éves múltam. Jelenleg Miskolcon élek, de Debrecenben születtem.
2. A blogoláson kívül miket szeretsz/ szoktál csinálni szabadidődben?Szabadidőmben a kiskutyámmal sétálok, marketingezek, sorozatokat nézek, olvasok, a háztartást vezetgetem. Épp most kezdtem bele a Bullet Journal-ba , ami egy igazán jó kis elfoglaltság lesz, már látom előre. Tervezem, hogy ha bejön a jobb idő, akkor végre elkezdek kirándulni (már ideje lenne).
3. Hogyan jött az, hogy blogot kezdj írni?  Erre csak a szokásos válaszomat tudom adni , ha nem haragszol meg érte. Hivatalosan 2014. június 8.-án indítottam el az Angel Style blogot. Ám 2016 augusztusa óta vezetem rendszeresen, addig valahogy nem volt ihletem. Nem volt konkrét elképzelésem, amikor létrehoztam a blogot, csak egy olyan helyet kerestem, ahol kifejezhetem magam.
4.  A bloggerkedés kapcsán kötöttél szoros barátságokat, van olyan ember akire esetleg „mentorként” tekintesz? Igen kötöttem barátságokat, ám sajnos néhányat nem tápláltam, így hamar megszakadtak. Próbálom most ezeket a kapcsolatokat megmenteni, már amennyire ez tőlem telik. Nehezebb most a dolgom, mióta újra visszamentem az iskolapadba. Hiszen, amire eddig volt időm, arra ma már kevesebb jut. Nehéz megtalálnom még a prioritásaimat, hogy mikor mi a fontos. ( Megjegyzem keresztféléves a suli, így Február közepétől kezdődött csak el). A mentoromat pedig nem én találtam, hanem ő talált meg engem. Iszonyatosan hálás vagyok, azért, hogy az életem része lett. Ő nem csak a mentorom, de a legjobb barátom is.
5. Ha elakadsz egy- egy blog témánál, mi az ami mégis tovább lendít?  Ahogy észrevehettétek, most is egy hosszabb pihenőn vagyok , mert mint mondtam nehéz a sulit, a munkát és a blogolást összeegyeztetni, de nem lehetetlen. Ilyenkor csak, hagyok magamnak elég időt ahhoz , hogy hiányozzon a blog és az írás. Általában ez be is válik. Szükség van néha egy hosszabb szünetre, hogy újultan visszatérhessek, és az olvasóimmal lehessek.
6. Honnan szeded a témáidat? Mi az ami igazán inspirálóan hat rád?  Nem tudom honnan jött az ihlet. Eleinte nem volt konkrét elképzelésem a bloggal kapcsolatban, így behatárolni sem lehetett, ahogy én most csak beauty témában fogok írni. Úgy éreztem, ami megfogalmazódik bennem, érzések, gondolatok, azokat a virtuális naplómba leírom és megosztom másokkal. Később mikor átláttam, hogy a blog mit képvisel, és én mit szeretnék, akkor jött az a pont, hogy tudatosan elkezdtem írni a szépségápolással kapcsolatos cikkeket, persze még mindig megmaradt a psziché rész is, utána kezdtem el belecsempészni a lifestyle posztokat és ma már úgy érzem, hogy a blog több lett, mint egy sima Beauty blog. Inkább egy mindenes blognak nevezném, ahol a beauty és a lifestyle dominál. Szeretnék odafigyelni az olvasóim igényeire és ezek szerint alakítani, formálni a blogot.  . Nem tudom, hogy honnan jön az ötlet, egyszer csak beugrik valami és elkezdek azon agyalni tovább, hogy tudnám kivitelezni. Kit érdekelne? Lenne-e rá olvasó, kereslet? Ha mindenre igen a válasz, akkor elkezdem fejben összerakni a vázlatot, majd pedig megosztom másokkal is és kikérem az ő véleményüket is, hogy szerintük ez jó ötlet-e vagy hagyjam a fenébe. Általában az első, akit megkérdezek erről, az a párom, ha szerinte kivitelezhető, akkor elkezdjük együtt átgondolni, majd ráírok pár blogger barátomra és őket is megkérdezem. Van olyan is, hogy egyből jön az ihlet és nincs időm kérdezősködni, már ki is írom a csoportba és várom a válaszokat. A motivációm egyértelműen az olvasóim. Már nem magamnak kell írnom, hanem nekik, értük vagyok és ők értem, ez ilyen kölcsönös dolog. Szerintem.  A legjobb ötleteim reggel, zuhanyzás közben támadnak LOL
7. A blogod a divattal foglalkozik, de találhatók rajta ajánlók is. Mik azok a kedvencek pl sminkbe, vagy egyéb dolgokba, amiket nagyon szeretsz?  Ha cikkre gondolsz , akkor a Smink történelem by Angel cikkem a kedvencem ( beauty témában), ám ha konkrét márkáról, technikáról van szó, akkor nem tudok váladztani. A sminkelés egy önkifejezési forma, egyfajta művészet számomra.
8. Szoktál járni blogos eseményekre? Gondolok itt blogger találkozó, vagy egyéb ilyen események? Nem, még nem vettem részt egyetlen ilyen rendezvényen sem. Érdekelni viszont érdekel , ha lehetőségem lenne rá részt is vennék egy ilyen programon.
9. A családod tudja, hogy blogolsz? Támogatnak téged? Erre is a szokásos válaszomat tudom írni Természetesen a családom, a párom és a barátaim mindenben támogatnak. Ezért nagyon hálás vagyok nekik.
10. Nagyon tetszett az a cikked amit a plus size ruhákról szólt. Te hol szerzed be a legjobb darabokat? Oh igazán örülök neki ,akkor csak megéri az ilyen posztokat elkészíteni .Viccet félretéve , a ruháim többségét nem márkás üzletekben szereztem be, lehet ettől is picit egyedibbek. Bár mostanság be-be térek a New Yorkerbe, Takko-ba (ezek az üzletek a nagy kedvencek).
11. Honnan jött a blog neve? Esetleg hiszel az angyalokba? A blog nevét a becenevem inspirálta (Angyalka), hiszen így becéz a párom.
Igen hiszek az őrangyalokban. 

12. Mik a terveid a jövőre nézve? Milyen cikkekkel várod még az olvasóidat? Hamarosan megint ki jön egy közös cikkünk a Mind of Mine bloggerinájával , illetve a Ciki vagy nem? sorozat is hamarosan folytatódni fog, amint a Testvérkódex egyik írójával álmodtuk meg , ezt a sorozatot. Annyit elárulhatok, hogy megint egy csajos témán fogunk csámcsogni.

Ha a velem készült interjút akarjátok megnézni kattintsatok ide.  

Nincsenek megjegyzések: