2017. március 25., szombat

3/19 ⚽️Kezdődjön a játék ⚽️

Zlatan:
A ruhás szekrényem előtt álltam és azon törtem a fejem mégis mit kéne holnap felvennem, hogy Lilinek azonnal leessen az álla. Húzogattam a vállfáimat, de egyiket sem találtam olyan igazán menőnek. Teljesen tehetetlennek éreztem magam, és idegesnek is talán. Amióta Lili igent mondott erre a munkára semmi más körül nem jártak a gondolataim, csak hogy visszaszerezzem attól az olasz suttyótól. Már nem olvastam híreket róluk, hiszen valahányszor megláttam őket egy- egy lapba elfogott a féltékenység. Minden áron azt akartam, hogy Lili megbocsásson és újra az enyém legyen. Nagyon rég éreztem már az illatát, a bőrét és a csókjait, és ez teljesen kikészített. Tanácstalanságomba a húgomat hívtam fel immáron vagy harmadszorra a nap folyamán. Szegény nem elég neki, hogy anyám és Manuel túlgondoskodását is el kell viselnie még én is a nyakába akasztom a saját bajomat.
- Mondd Zlatan. – Szólt bele.
- Segítened kell Heléna. – Mondtam neki kétségbeesett hangon.
- Most éppen miben nem tud dönteni az én bátyám? – Érdeklődött és fáradságot hallottam a hangján.
- Nem leszek hosszú, de nem tudom mit kéne felvennem holnap.
- Ó NE! Zlatan nem lehetsz ilyen idióta. Nem tök mindegy miben mész? Ott úgy is leveszed és a saját melegítőidbe fogsz villogni.
- Igen, de első a jó megjelenés, és ha ezen múlik, akkor kell valami ütős.
- Komolyan, ha nem ismernélek, ennyire azt hinném, nem is te vagy… mi ez a…. furcsa viselkedés? Hol van az én tökös testvérem??
- Totál kész vagyok ettől a holnapi melótól. Szeretném, ha jól sülne el és Lili…
- Szóval innen fúj a szél. – Sóhajtott egy nagyot. – Zlatan te mindenben bejössz neki, bár ha választani kéne talán…. ne is vegyél fel semmit . Akkor tuti leesne az álla.
- Heléna komolytalan vagy! – Torkolltam le.
- Fogalmam sincs, nem vagyok Lili!! De ha mondani kéne, akkor vegyél fel egy inget és valami sötét farmert. Ha nem pólóba vagy az jó, de most ne haragudj, fáradt vagyok.
- Talán nem érzed jól magad? – Érdeklődtem és elszégyelltem magam, mert csak a saját gondjaimra gondoltam és elfelejtettem, hogy húgom babát vár, és nem viseli annyira jól, mint szeretné.
- De igen, csak picikét fáradt vagyok, ne haragudj, de lerakom.
- Anyáék ott vannak veled?
- Igen kint vannak a konyhába, én meg a szobába vagyok, Manuel gyakran bejön.
- Akkor megnyugodtam, vigyázz magadra Heléna, és köszi, te vagy a legjobb húgom.
- Én vagyok az egyedüli te dinka. – Mosolygott bele a készülékbe, majd lerakta. Úgy gondoltam megfogadom a tanácsát és egy sötét inget vettem ki, amit nem is kell teljesen nyakig begombolni, így kicsit látszik a mellkasom. Majd találok hozzá valami nadrágot. Amint éppen ezt kerestem lentől hangokat hallottam és leszaladtam a lépcsőn. Meglepetésemre Paul haveromat láttam, aki egy üveg pezsgőt markolászott a kezébe és eléggé elegánsan volt felöltözve.
- Te még el sem készültél? – Szegezte nekem a kérdést mikor meglátta, hogy csak alsóba vagyok.
- Hova kellet volna elkészülni?- Néztem rá zavarodottan.
- Most van Jesse elmaradt szülinapi ivászata. – Utalt az egyik csapattársamra és nekem ekkor jutott eszembe a ma esti buli.
- Ó ne már az ma van? – Túrtam bele a hajamba.
- Igen, és jó lenne ha kapkodnád magad haver, mert mindjárt jön a taxi amiben már benne ül, Marcos, Anthony és Henrikh. A többiek pedig majd külön kocsival érkeznek.
- Semmi kedvem elmenni ma. – Néztem rá. – Holnap dolgoznom kell.
- Mit? – Csodálkozott és idegesített, hogy elmondtam neki mindent ő mégis elfelejtkezett a fotózásról.
- Lilivel lesz a…
- Ó az a híres fotózás. Kíváncsi leszek, milyen képeket készít majd egy ilyen kislány.
- Ne sértegesd őt Paul. Igen is remek fotós és…
- Azért nem csak a fényképész tudásáért kérted fel nem? Mi van, ha beleszaladsz egy nagy pofára esésbe vele.
- Mire gondolsz? – Értetlenkedtem.
- Lilit megbántottad nem emlékszel? Mi van, ha direkt szar képeket készít és ezzel oda a kollekciódnak és a hírnevednek is.
- Sosem tenne ilyet. – Védtem meg a lányt és reménykedtem igaza van barátomnak. – Azért ennyire nem haragudhat rám.
- Hidd el, a nők kiszámíthatatlanok és egy ilyen nagy átverés után nem csodálkoznék ha bármire képes lenne.
- Akkor sincs igazad. – Torkolltam le újra.
- Jó lenne ha lemondanál róla haver, hiszel elvileg van pasija nem? Lapadulával nyomul.
- Igen, tudom, de nem szereti….
- Felejtsd már el haver! – Szólt le erélyesebben. – Mikor a jó égbe felejted már el és lépsz túl rajta? Annyi csodacsaj rohangál az utcákon, és ne mondd, hogy nem tudnál leakasztani valakit. Legalább csak egy éjszakára, de ha jobban belegondolsz még komoly kapcsolatra is kapható egy-egy. Híres focista vagy Zlatan!! Biztos vagyok benne, hogy ezek a lányok alig várják, hogy meghúzd. – Kacsintott rám, és én egyre mérgesebb lettem a hülyeségeitől.
- Idióta vagy! Nekem nem kell senki más csak Lili!
- Mi van benne ami a kinti csodacsajokban nincs? Miért kell neked ennyire ez a lány?
- Elhiszed, ha azt mondom fogalmam sincs. – Váltottam nyugodtabb hangra. – Tényleg hiányzik. Mellette tök más vagyok….
- Máris más lettél Zlatan! Túl nyálas vagy! – Eresztett el egy mondatot, de nem foglalkoztam vele.
- Nyugodtabb vagyok, és jól érzem magam mellette. Szeretem őt Paul és ha még csak egy kicsi esély is van rá, hogy visszakapjam megragadom. Holnap pedig odakell tennem magam, mert lehet ez az utolsó esélyem és semmi képen nem akarom elszúrni. Kell Lili és soha nem éreztem ilyet egy nő iránt. Azóta szeretem amióta csak megláttam. Megakarom mutatni neki, hogy nem olyan vagyok amilyennek gondol. Nem tartok ma veletek, ne haragudj!
- Máris teljesen más vagy!! Nem ilyennek ismertelek meg, aki egy csaj miatt rinyál. Nem teheted meg Jessevel…
- Ha elmegyek akkor iszok, és nem akarok nyúzott fejet vágni.
- Akkor nem iszol majd csak narancslevet. – Viccelődött.
- Persze… - Nevettem fel.
- Zlatan ne kéresd már magad. Max éjfél felé lépünk.
- Na jó, gyorsan átöltözök. – Emeltem fel megadóan a kezem és felszaladtam az emeletre, de még hallottam, amit Paul felkiabált.
- Mi ez a kép? – Érdeklődött és tudtam arra festményre gondol, amit az egyik festő barátommal csináltattam. Lili és én vagyok rajta és a lánynak akartam adni ajándékba, de sajnos odáig már nem jutottunk, hiszen mire megékezett a kép mi szakítottunk. Mivel kidobni semmi képen nem akartam kiakasztottam a falra. Miután felkapkodtam a ruháimat leszaladtam a lépcsőn.
- Ezt Lilinek akartam adni, de már nem volt rá lehetőség. – Utaltam a képre amit szeretek nézegetni, hiszen barátom annyira jól elkapta az a boldog pillanatot és Lili arca egyenesen sugárzik rajta, nem is beszélve csillogó smaragd szemeiről.
- Ki kellett volna dobni.  – Vetette oda egyhangúan.
- Ugyan dehogy, ez az egyik legjobb képünkből készült és én imádom. Jó rá vissza emlékezni, hogy akkor még boldogok voltunk. – Szóltam szomorúan.
- Te tudod, de ez nem lesz így jó. – Bólogatott rosszallóan, és ekkor meghallottuk kintről a taxit és bepattantunk a fiúk mellé. Jessie kedvenc helyére mentünk ahol már dugig volt a terem. Boldog szülinapot kívántunk neki, majd a pezsgőzés után a fiúk sörözni kezdtek. Mivel nem akartam beállni magamnak csak alkoholmentest kértem és felajánlottam, hogy majd én szervírozom az italokat, hiszen így egyikőjüknek sem fog feltűnni, hogy nem alkoholizálok velük.  Csak jöttem oda- vissza a pult és a fiúk asztala között mikor egy vakító kék szemű lányt pillantottam meg mellettem. Arca bíborvörösben pompázott mikor ránéztem, de betudtam annak, hogy biztos felismeri a focistát bennem. Helyes lány volt, de nem akartam foglalkozni vele, mégis volt benne valami különleges, és vonzó, amit nem tudtam megmagyarázni magamnak. Ahogy a barátaimhoz vittem az italokat még mindig éreztem a pillantását. Leakartam ülni, hogy egy kicsit megnyugodjak, de a fiúk szinte még meg sem itták máris új kört kértek, így felsóhajtva újra a pult felé indultam. Nem akartam ránézni a lányra, és megdöbbentem mikor egy ismerős arcot vettem észre a szőkeség mellett.
- Kamilla te meg? – Köszöntem oda a fekete hajúnak és reméltem, ha ő itt van, Lili sincs messze. Tudtam, hogy volt barátnőm őt kérte fel segédjének így volt okom reménykedni.
- Én csak egyik barátnőmmel jöttem kicsit bulizni. – Válaszolta majd a szőke hajú lány felé bökött. 
- Zlatan Ibrahimovic. – Nyújtottam felé a kezem és újra egy megmagyarázhatatlan érzés kerített hatalmába, ahogy belenéztem szemeibe. Kamilla nagy hanggal felnevetett, de mikor az ismeretlen lány szigorúan rá nézett gyorsan abbahagyta.
- Zlatan ő pedig a barátnőm..
- Luna. – Vágott bele gyorsan a szavába barátnője és még mindig vörös arccal tekintett fel rám, de ahogy jobban megnéztem a mosolyát és az arca vonásait belém vágott egy felismerés. Ez a lány nem Luna ahogy magáról mondja, hanem Lili.  Ahogy közelebb hajoltam hozzá az illatát is megéreztem és ekkor már semmi kétségem sem volt róla ki áll előttem. A parfüm, amit használt az én kollekciómból való, amit ezer közül is felismertem, hiszen az én ízlésem szerint volt megalkotva. De akkor miért nem Lili ként mutatkozott be és mi ez a szőke haj és a kék kontaktlencse? Nem értettem miért lett Lili „más”, de borzalmasan kíváncsivá tett mire megy ki a játék, ezért úgy döntöttem belemegyek, bár egy kicsit rosszul esett, hogy hülyének nézett és nem is értem mit gondolt. Azt hitte talán nem fogom megismerni életem szerelmét, akinek minden vonását úgy ismerem, mint a tenyeremet, és sem egy szőke haj, sem pedig egy kékre változtatott tekintet sem vezethet félre.
- Luna, igazán örülök. Iszol valamit? – Érdeklődtem és örültem, hogy Kamilla nagy elnézések közepette otthagyott bennünket.
Miután kikértem a sört és a koktélt egy félreeső asztalhoz ültünk ahol kevesen ismernek fel, majd miután dobtam haveromnak egy üzenetet, hogy csajjal vagyok belekezdtem a beszélgetésbe.
- Csak ketten jöttetek?
- Igen, csak Kamilla és én, mert bulizni támadt kedve és mivel a fotós lány nem akart jönni így én lettem az áldozat. – Magyarázta, és annyira édes volt, hogy maga felé akarja terelni a beszélgetést. Mivel ma este úgy voltam vele teszem a hülyét ráharaptam a csalira.
- A fotós lány? – Érdeklődtem és reméltem eléggé megtudom játszani a meglepettet.
- Igen, tudod Lili.
- Ismerem, ő…. a volt barátnőm, de… - Kezdtem volna bele egy szomorú monológba, de ekkor odajött hozzám két lány és autógrammot meg fotót kért tőlem. Nem szoktam senkit elutasítani, így teljesítettem a kérésüket. Pár perc múlva pedig mosolyogva huppantam vissza Luna vagyis Lili mellé, aki picit féltékeny arcot vágott.
- Mondd hányadik vagyok a héten? – Nézett rám és kicsit mérges hangja nagyon mulattatott. Imádtam mikor féltékeny.
- Ezt nem értem pontosan. – Ráztam meg a fejem értetlenül.
- Szerintem meg igen. – Kezdte miközben a szívószálával játszott. – Te eléggé ismert, és jóképű vagy. A lányok körül rajonganak, amit gondolom, szép számmal kihasználsz.
- Én nem olyan fajta vagyok. – Mentegettem magam ám újra jött egy pár rajongó és nekem újra mosolyognom és aláírnom kellett Lili pedig egyre idegesebb lett.
- Nem volna kedved elmenni valami nyugodtabb helyre? – Kérdeztem mire felcsillant a jelenleg kék szeme. – Gyere, elköszönünk a barátaimtól és már itt sem vagyunk.  – Fogtam kézen és jó volt újra megérinteni őt. Kedvem lett volna azonnal hazafurikáztatni és ledönteni az ágyra, de tudtam azzal csak elrontanám a játékát.

Lili:
Örültem neki, hogy végre leléptünk, mert már piszkos mód irritált a sok lány, és fiú akik Zlatantól kértek fényképet és aláírást, és semmi másra nem vágytam, csak, hogy kettesbe legyek vele és kikérdezzem Liliről vagyis magamról. Tudnom kellett mit érez legbelül és bár szívem szerint azonnal felfedtem volna magam előtte, tudtam nem volna jó ötlet. Beültünk a szürke Volvoba majd Zlatan indított én pedig csak néztem, ahogy az utat figyeli. Jó volt a nagy zaj után egy picit csendben ülni egymás mellett. A lámpafény néha megvillant az arcán és annyira más volt, mint mikor bent a lányoknak mosolygott. Sokkal nyugodtabb, és nekem tetszett ez a látvány. Imádtam, ahogy mogyoró szemein megcsillan a kintről bejövő lámpa fénye és szerettem volna, tudni mi járhat a fejébe. Mikor észrevette, hogy figyelem eleresztett felém egy édes mosolyt.
- Mesélj egy kicsit magadról Luna. – Kezdte. – Mivel foglalkozol, és honnan ismered Lilit?
- Én… - kezdtem és valami hihető hazugságon törtem a fejem. – jelenleg gyakornok vagyok az újságnál, úgy két hete és Paolo hozott össze Lilivel, aki felajánlotta, hogy tartsak vele erre a fotózásra.
- Remek terepre hozott. – Mondta kedvesen. – Fotósnak vagy újságírónak készülsz?
- Fotósnak.
- Akkor lesz módod megfigyelni Lilit, és biztos sokat fogsz tőle tanulni. Ő nagyon jó fotós és… én… - Kezdte szomorúan, de nem fejezte be, csak némán tekergette a kormányt.
- … és mi? Mit akartál mondani? – Érdeklődtem és kezdett érdekes irányba menni ez a beszélgetés.
- Bocsi Luna, de erről nem akarok beszélni. Tudod ez eléggé magán jellegű. – Próbálta ejteni, de én nem hagytam magam.
- Kérlek, mondd el, csak a kedvemért!! – Próbáltam hízelegni és végigsimítottam a sebességváltón nyugtatott karját.
- Oké legyen. Szóval Lili a barátnőm volt és én nagyon szerettem, sőt még most is eléggé szeretem ezért is nem tudok más lányra koncentrálni, hiába is szeretném. Számomra mindig is ő lesz az aki kell. – Nézett mélyen a szemembe és tudtam igazat mondd.

Zlatan:
Mikor kimondtam az utolsó mondatot majdnem kitört belőlem a röhögés. Ilyen nyálas dolgot sem mondtam mostanában senkinek főleg nem Lilinek, de muszáj volt, hogy tudja tényleg ezt érzem. Elő kellett vennem a mélyen eltemetett romantikus énemet is, és örömmel láttam, hogy célba értem a monológommal, hiszen Lili szemeibe mintha apró könnyek jelentek volna meg.
- Ezzel a fotózással is azért bíztad meg, mert a volt barátnőd? – Kíváncsiskodott tovább.
- Igen, de tudom, hogy profi és százszázalékosan megbízok benne. Tudod, jó lenne holnap azt elérnem, hogy ne utáljon annyira.
- Szerintem nem utál, sőt. – váltott komolyabb hangra. – szerelmesebb beléd mint bármikor máskor.
- Ugyan hiszen barátja van. – Nevettem fel és kedvem lett volna megkérdezni tőle, hogy mi a faszért magyaráz ilyeneket, ha otthon egy olasz ficsúr kúrja.
- Én úgy tudom már nincsenek együtt. – Vágta rá azonnal és ez felkeltette az érdeklődésemet.
- Igazán mert? – Kérdeztem és hangomból kivehető izgatottság csengett. Csak nem elküldte, mert annak igazán tudnék örülni. Akkor bebizonyosodna, hogy tényleg engem szeret.
- Mert a pasi összejött a volt menyasszonyával. – Hallottam a választ és láttam rajta, hogy fájdalmas erre visszaemlékeznie.
- A rohadt szemétláda. – Mérgelődtem. – Lili nagyon kibukott?
- Eléggé megviselték a dolgok, de ő hagyta ott a csatárt, mert meglátta az sms-eket a telefonjába. Mikor pedig rákérdezett a fiúnál az nem tagadott semmit, és bár megcsalásról nem volt szó Gianluca azt mondta neki mindig is ez az Anna nevű lány lesz a nagy ő, így Lili összepakolt és szakítottak.
- Most nincs senkije? – Érdeklődtem és bevillant, hogy ha nem velem vigasztalódott lehet visszarohant Rómába és Stephannal esett ágynak, aki biztos nem mondott volna nemet, ha ilyesfajta vidításról lett volna szó.
- Nincs egyedül van, de…
- Egyedül erősebb vagyok, az a mottója. Láttam a tetoválást az egyik lapban, és lefordíttattam az egyik ismerősömmel. Bár fogalmam sincs miért varratta ki magát mikor olyan csodálatos a bőre. - Osztottam meg vele és elhatároztam nem is egy nyugodt étterembe viszem, hanem haza, és alig vártam, hogy felfedjem a titkát és végre megkapjam azt a Lilit akit mindennél jobban szeretek.

Lili:
A fejem azonnal újra vörösbe változott mikor felhozta ez a tetoválás témát és csak örülhettem, hogy a ruha pont ott fedi a lapockámat ahol az említett remekmű látható.
- Pont te beszélsz? – Nevettem fel. – Hiszen te mindenhol ki vagy varratva.
- Azért nem mindenhol, de te ezt honnan tudod? Láttál már meztelenül? – Mosolygott rám kajánul és majdnem kiestem a szerepemből, így zavartan ennyit mondtam: - Nem, dehogy csak az újságok…
- Talán szeretnél?
- Zlatan nem én… vagyis…- habogtam, mint valami idióta és mikor látta csak ennyit mondott.
- Nyugi csak hülyülök, bár kibaszottul jó nő vagy nem húzlak ma meg.
- Pedig nincs barátom. – Mondtam neki és kezdtem flörtölős hangulatba váltani.
- Nekem sincs csajom, de holnap beakarom vetni magam Lilinél. Tudod nekem ő az a lány, akivel boldog vagyok, és most nem vagyunk együtt, majdnem négy hónapja bevallom, egyre jobban hiányzik. - Osztotta meg velem. 

- Sokáig voltatok együtt? – Fürkésztem az arcát és ekkor ismerőssé vált az út, amelyen autóztunk. Tudtam hazavisz, magához, aminek örültem. Majd meglátjuk, mennyire tud ellenállni Lunának a csábítónak, és bár reméltem kiállja a próbát, minden vágyam az volt, hogy este az ágyába kössek ki, vagy így vagy úgy. 
- Mi mindig olyan se veled se nélküled kapcsolatban voltunk. - Szólt kis idő múlva majd mikor beállt a bejárójába - ami egy gomb nyomás után kinyílt- elém tárult az ismerős udvar és a környezet ahonnan pár hónapja könnyek között szaladtam ki. 
- Hol vagyunk? - Tettem fel a kérdést. 
- Isten hozott nálam. - Mosolygott majd kisegített az autóból és beinvitált a házba ahol nem változott semmi. 
- Kérsz valamit inni? - Tette fel majd miután elfogadtam egy italt levette a kabátját és a konyha felé vette az irányt. " Ideje bevetned magad kislány" mosolyogtam magamba, majd lerúgtam a cipőm és én is levettem a kabátom. 

Nincsenek megjegyzések: