2016. november 13., vasárnap

2/23. Fejezet. ⚽️Olaszország- Spanyolország, és ami utána van! ⚽️

Miután Zlatan eljegyzett és én elküldtem a búsba órákig bőgtem és tomboltam a közös lakásunkba. Annyira utáltam magamat, és legszívesebben visszahívtam volna, de biztos voltam benne, hogy nagyon megbántottam és az önérzetét is sikerült megsértenem. Alig aludtam az éjjel és kisírt szemmel, felpuffadt arccal közlekedtem akárcsak egy hulla. Éppen a reggeli kávémat készítettem, amikor megcsörrent a telefonom.
- Szia. – Szóltam bele és próbáltam örömöt csempészni a hangomba.
- Szia Drágám! Ma melyik meccsre mész? – Kérdezte a kellemes férfi hang amit nagyon szeretek.
- Az olasz- spanyolra, hiszen az a mai rangadó és van egy pár emberke akikkel interjúzni is kell még a mérkőzés előtt. – Mondtam Zlatannak.
- Hova szól a jegyetek?
- A VIP páholyba természetesen. – Mondtam olyan mégis hova gondolsz hova máshova szólna hangsúllyal.
- Oké, csak kérdeztem, de most megyek. Vigyázz magadra Lili. – Köszönt el én pedig szerettem volna ha azt mondja szeretlek vagy ilyenek és akkor talán megbeszélhettük volna ezt a tegnapit, de nem tette és megint csak a levegőbe hagytuk ezt a beszélgetést. Mire végeztem a kávékészítéssel Kamilla is megérkezett.
- Ma korán keltél. – Mondta és kitöltötte magának az adagját.
- Sok munka vár ránk. – Vágtam rá és mikor rákérdezett miért vagyok ilyen szarul elmeséltem neki mindent. Barátnőm nem szólt közbe csak a végén vágott a döntésem miatt értetlen fejet. Tudtam, hogy nem érti meg és valószínű totál hülyének gondol, de nem érdekelt. Miután megnéztük kivel kell tárgyalni a délután további részét is szenvedéssel töltöttem és folyamatosan a telefonomat nézegettem és néha nem sokon múlt, hogy ne tárcsázzam fel azt az idiótát. A kocsi út után gyorsan lerendeztük a melót és elfoglaltuk a helyünket a V.I.P. páholyba. A csapatok kivonultak de Stephant sem a kezdőben sem a kispadon nem láttam.
- Hol van Stephan? – Suttogta nekem Kamilla míg a himnuszok mentek.
- Nem tudom, de ilyenkor még felhívni sem lehet, mert lehet, hogy valakivel beszél. – Méláztam el és egy kicsit aggódtam is, hogy merre lehet a barátom, hiszen az öltözői folyosón sem találkoztunk vele. Ekkor egy hang szólalt meg a hátunk mögül.
- Hölgyeim azt a választ kell adnom önöknek, hogy Stephan El Shaarawy itt ül önök mögött és végig hallgatta jelenetüket és igazán meghatott, hogy ennyire szívükön viselik a hol létemet. – Mondta röhögve az aggódásunkon.
- Ez nem volt vicces. – Mondtuk egyszerre Kamillával, és én megnyugodtam, hogy láthatom azt a piszkosul édes mosolyát.
- Mi újság Kamilla? – Nézett rá Stephan mire a lány arca normál színről teljes vörösre változott. Nem tudom, hogy megbeszélték e már ezt a múltkori dolgot, de örültem, hogy Stephan láthatóan már nem haragszik a lányra Kamilla pedig magától értetődően még mindig odáig van érte.
- Semmi érdekes, de Lilivel beszélned kéne. – Mondta gúnyosan és tudtam, hogy erre az idióta eljegyzésre gondol, amit egyelőre nem akartam neki elmondani, hiszen nem tudtam hogyan fogadja a dolgot.
- Majd a meccs után. – Mondta a focista, majd belemélyedt a meccsbe. Az biztos, hogy többet nem fogok Stephannal meccset nézni, mert valami borzasztó. Állandóan kiabált és rugdosta a széket, ha valami nem úgy alakult, ahogy kellett volna. Persze megértem, hogy saját nemzete és a barátai vannak a pályán, de akkor is idegesített. Mikor az olaszok megszerezték a vezetést ugrált és üvöltözött, és meglepődtem, mert mintha nem is az a Stephan ülne mellettem, akit az évek alatt megismertem. Mikor véget ért a meccs, amit az Olaszok 2-0-ra hoztak Stephan a boldogságtól sugárzó arccal ölelt magához, majd rám mered.
- Mit kell elmondanod? – Kérdezte.
- Figyelj nem ez a legmegfelelőbb hely erre. Nem lehetne máshol?
- Nincs már itt senki, nekem meg mindjárt csatlakoznom kell a csapathoz, úgyhogy most mondd. – Sürgetett.
- Oké akkor nem tudom, hogy mondjam el, de Zlatan eljegyzett és….
- MI? – Csodálkozott, de ekkor egy hang ami Contéhoz tartozott megszólalt, hogy jöjjön ő pedig engedelmes kisfiú módjára két puszi után ott hagyott. Nem tudtam elmondani neki a dolgokat és ezen méláztam egész úton miközben Kamilla hazafelé vezette az autót. Éppen lefekvéshez készülődtem mikor egy sms jött a mobilomra.
- Gyere le, itt vagyok a ház előtt. Puszi Stephan. – A jóleső meleg volt még így is, hogy a nap már bőven lement, de azért egy vékony köntöst kaptam magamra majd papucsba lecsoszogtam a ház elé.
- Szia – Köszöntem rá mikor megláttam az utcai lámpafénynél mosolygó barátomat, aki lazán zsebre vágott kézzel támasztotta a kocsiját.
-  Azt hittem valami nagy buliba vagy már.– Üdvözöltem őt egy öleléssel.
- Igen majd megyek nemsokára, csak ezt a dolgot akartam megbeszélni, amit a mérkőzés után mondtál. Mi ez az egész?
- Zlatan megkérte a kezem, de…
- Hol a gyűrűd? – Nézett rá automatikusan a kezemre.
- Megvárnád, míg elmondom! – Torkolltam le mire viccesen a szája elé kapta a kezét jelezvén, hogy befogta.
- Köszönöm, mellesleg nem jössz be?
- Lili ne húzd már az időt, mert mennem kell.
- Jó rendben. Szóval igen megkérte a kezem és eléggé fura volt az egész dolog, mert szeretném tényleg nagyon, nagyon, de nemet mondtam majd megkértem, hogy távozzon. Ezért nincs rajtam a gyűrű, ami mellesleg annyira gyönyörű.
- Nemet mondtál neki? – Csodálkozott viszont a szemeiből örömöt olvastam ki és láttam rajta, hogy alig bírja visszatartani feltörő nevetését.
- Azért ennyire nem kell szomorkodni.
- Ne haragudj Lili, csak el sem hiszem, hogy kikosaraztad Zlatant. De szerettem volna látni a fejét. – Nevetett fel.
- Hú de idióta vagy!! - Ütöttem meg gyengéden.
- Ne haragudj. – Sütötte le a szemét és próbált komoly képet vágni, de sehogy sem sikerült neki hiszen szemei még mindig vidámat csillogtak.
 - Te is tudod milyen vagyok és hogy állok hozzá ehhez az egész témához, csak most szegény Zlatan. – Tűnődtem el szomorúan.
- Persze, ismerlek már drágám, viszont akkor is hihetetlen, bár nem igazán érdekel Ibra lelki állapota. Nekem az a lényeg, hogy te jól legyél. – Simogatta meg kedvesen az arcomat, és még mielőtt bármit is mondott volna a zsebébe lévő telefon dallamosan megszólalt mire felkapta. Kicsit arrébb állt majd miután lebeszélte a dolgait így szólt.

- Ne haragudj Lili, de mennem kell, mert várnak a srácok. Vigyázz magadra és szólj ha bármi változás lesz. Csak, hogy időbe megvegyem a szép öltönyömet. – Nevetett fel majd beszállt az autóba és elhajtott én pedig jobbnak láttam nyugovóra térni. 

Nincsenek megjegyzések: