2021. március 3., szerda

⚽Helyzetjelentés: fotózás és egymás elleni mérkőzés ⚽


Sziasztok!! 
 
Ha lemaradtatok, a Megismerni és megszeretni 23.- részéről ide kattintva elérhetitek.

Kicsit megkésve, de úgy gondoltam elhozom Nektek azokat a dolgokat, amik múlt héten történtek a fiúkkal, mert szerencsére megint van miről írnom.

Zlatan már December elején kitett egy titokzatos képet, amiből nem sok mindent lehetett leszűrni, csak, hogy Februárba jön a nagy bejelentés.  Személy szerint én azt hittem egy újabb parfüm kollekciót dobnak piacra, ám ez sokkal jobban tetszik. 
Ugyanis Ibra részt vett egy fantasztikus fotózáson ahol a Dsquared2 tavaszi kollekcióját mutatták be.
Számomra világos, hogy nem csak focistaként állná meg a helyét, hanem mint modell. Oké tudom, most nem kicsit vagyok elfogult, de valóban így gondolom. 
Főleg, hogy elég sok magazinban vállalt már fotózást, és mindegyik anyag szuper jól sikerült. A ruha márkával készült képek bekerültek az Icon Magazin Februári számába is. 
A teljes interjút sajnos egyelőre nem találtam meg, de a kollekcióhoz tartozó fotósorozatból és videókból elhoztam nektek a személyes kedvenceimet. 





Az apropó, amiért felkérték, az ICON vonal népszerűsítése, ahol olyan nevekkel dolgoznak együtt, akik kiérdemelték már ezt a jelzőt.
A ruhák nagyon egyediek és nagyon Zlatanos az összes. Az én személyes kedvencem egy fekete bőrtáska ami kb 400 ezer ft, szóval idő lesz, mire megrendelem, de biztos vagyok benne, hogy nekem kell ebből a kollekcióból valami. A bőrkabát is tetszik, de az 900 ezernél kezdődik, amit eléggé túlzásnak érzek, de mivel egy világhírű márkáról beszélünk, e nem akadhatok fent. 







Másik hír, hogy Ibra hétfőtől egészen 6.-áig ingázni fog San Remo és Milánó között ugyanis hivatalos a fesztiválra, aminek én nagyon örülök. A szurkolók többsége azonban nem, és úgy vélik csak azért sérült le a hétvégi mérkőzésen, hogy több ideje legyen szórakozni. Véleményem szerint azt, hogy meghívták egy hatalmas elismerés a számára, amit külön kell választani a focitól. Ugyanis ide, mint magánemberként kérték fel és nem, mint focista. A kettő nem ugyanaz és az emberek ez nem értik meg, amiért bántják őt. A fesztiválról fogok még írni, de arról már annyi anyag van, hogy jobban láttam, ha külön posztban írok róla. 

Apropó hétvégi rangadó: Az Ac Milan a Roma ellen lépett idegenben pályára (itt sérült le Zlatan) egy nagyon izgalmas mérkőzésen. Az első félidőbe komolyan voltak olyan helyzetek mikor ordítottam, hogy ilyen hogy mehetett mellé, vagy miért volt les. Apró buta hibákat követtek el a játékosok, és Ibra sem talált hálóba. Hála Istennek csak kidrukkoltam a győzelmet, ami végül 2-1 lett a Milannak.
Sajnos Stephan eléggé kevés lehetőséget kapott, hiszen az idióta edző csak 21 percet adott neki. A játéka alapján én több lehetőséget adnék neki, hiszen a gyorsasága és a technikássága még mindig megvan. Más kérdés, hogy volt egy elég csúnya szabálytalankodása, ami nem jellemző rá. Sárga lapot nem ért, viszont akkor is Milan játékos ellen követte el így rosszul esett. 

Európa Ligában az As Roma a Shaktar Donetsk ellen lép pályára, míg az Ac Milan a Manchester Unitedet kapta. Mindét ellenfél elég kemény, de a Roma talán jobban járt, és nagyobb az esélye a tovább jutásra. A piros- feketéknél sajnos megint nagyon sok a sérült. Úgy vélem jobb lenne elengedni most az Európa Ligát és a Bajnokságra koncentrálni. Úgy tudom a Roma és a Milan nem kerülhet össze, aminek teljes szívből örülök.  

Stephan tanúbizonyságot tett gyorsaságáról, ugyanis a minap egy autó tolvaj próbálta feltörni a kocsiját, de hála Istennek Step' már éppen visszatért járművéhez, és a rongáló hiába próbált menekülni nem jött össze neki. Hála égnek a kocsiba sem keletkezett nagy kár. 

Mindkét csapat ma este lép pályára. Az Ac Milan az Udinese ellen (sajnos Ibra nélkül), az As Roma a Fiorentinahoz utazik idegenben. 
Nagyon fogok drukkolni, hogy mindkét csapat győzelemmel zárjon. 

Remélem élveztétek ezt az agymenésemet is! 
Köszönöm, hogy elolvastad.
Hamarosan jelentkezek! 

Ne felejtsétek: Az élet szép! Puszi Andrea! 

4 megjegyzés:

Jakó Judit írta...

Egyre jobban kedvelem ezeket a bejegyzéseket. Én tipikusan gyerekkoromban "fius" lány voltam. Ez a poszt is nagyon tetszett, és magáért beszélt. Várom a folytatást! :)

Andrea írta...

Köszönöm a kommentedet. Örülök hogy tetszik. Nagyon szeretem az ilyen jellegű posztokat is írni. 😊

Ninaa írta...

Ez a Zlatan amúgy... nagyon helyes * . * a kollekciók is bejönnek, de azért az árért több 100 ruhát vehetnék, meg te is :P De értem én a szereteted iránta. ^^.

Én is szeretem ezeket a bejegyzéseket, magadról is hozhatnál majd valami hírt ♥

Andrea írta...

Köszönöm a kommentedet. Mondtam én hogy nagyon helyes.. Nem hiába szeretem már 10éve. Hamarosan hozok egy személyesebb témát is ami csak rólam fog szólni. ❤️