2021. február 15., hétfő

⚽ Valentin napi tag -by Ninaa & Klaudi ⚽




 Sziasztok!! 

Bár tudom, hogy tegnap volt a szerelmesek ünnepe, de egy napos csúszással én is  kitöltöttem Nina és KlaudiBlog  Valentin napi TAG- jét. 

Személy szerint nagyon szeretem ezeket a TAG-eket, így biztos voltam benne, hogy én is kitöltöm. Ha ti is szeretnétek bátran vágjatok bele. 
De ha lemaradtatok a Megismerni és megszeretni 22. részéről olvassátok el azt is. 


1. Mi a kedvenc Valentin napi süteményed?
Nincs különösebben kedvenc süteményem, hiszen én minden édességet nagyon szeretek. 

2. Megszoktad lepni a párodat valami aprósággal?
Általában próbálok mindig valami hasznos dolgot venni ilyenkor is. Ebben az évben már előre tudtuk mit vásárolunk egymásnak. Én egybe kaptam (szülinap/ Valentin nap) egy angyalszárnyas gyöngy karkötőt, én pedig vettem neki egy XBOX- Live előfizetést.  Bár kaptam egy gyönyörű cserepes rózsát, aminek igazán örültem. 

3. Megszoktátok tartani ezt a napot, illetve mit gondolsz erről a ünnepről? Mi a véleményed?
Ez nálunk eléggé változó. Virágot szoktam kapni ilyenkor és kicsit jobban odafigyelünk egymásra, viszont nálunk nem annyira jellemző az, hogy - mivel Valentin nap van - másképpen szeretnénk egymást. Úgy gondolom, kicsit túlvan már tolva ez a dolog, és az árusok remekül profitálnak belőle. 

4. Kedvenc filmed?
Eléggé eltérő az ízlésünk filmek terén, de azért van, hogy kifogunk jókat. Mostanában őt is sikerült rászoktatnom a Star Wars univerzumra, amit nagy sikernek könyvelek el, és én is kezdek egyre több horrorfilmet nézni vele. A legjobb mégis az, ha egy teljesen ismeretlen filmet nézünk, ami végül mindkettőnknek bejön. 

5. Mi a kedvenc időtöltésetek együtt?
Nincs különösebb. A lényeg, hogy együtt legyünk, és teljesen mindegy, hogy ez egy közös filmezés, vagy séta, vagy egy random dolog.

6. Mennyire fontos kifejezni az érzelmeinket a párunk felé? Mit gondolsz erről?
Én alapjáraton eléggé gondoskodó típus vagyok, így úgy vélem nagyon sokféle módon tudom kifejezni a szeretetemet a másik felé, míg a párom nem igazán az érzelmek és a szavak embere, de az évek alatt már megtanultam kezelni, és tudom, hogy nem a mindennapos szeretlekektől lesz tökéletes egy kapcsolat, hanem, hogy mellettem van akkor is, ha más már elmenekülne. Neki ez a romantika nyelve.

 7. Mit tartasz a legfontosabbnak egy kapcsolatban?
Őszinteséget, és a bizalmat. Ezek nélkül nincs értelme együtt lenni.

8. Mit jelent számotokra a szerelem?
Akkor is együtt maradunk, ha legszívesebben elfutnánk, és segítünk együtt átvészelni a nehézségeket. 

9. Szingliként hogyan vélekedtél/vélekedsz a Valentin napról?
Nem igazán érdekelt. 

10. Mi az a három szó, ami egy kapcsolatot jellemez?
Őszinteség, bizalom és jókedv.

11. Mi a legemlékezetesebb Valentin napod?
Mikor Valentin napon elmentünk együtt gyógyfürdőzni majd egy romatikus vacsira. 

12. Melyik a ti közös dalotok?
Nincs igazán közös dalunk. 

 13. Mi a ti lovestorytok?
2011-ben ben egy kocsma discóban találkoztunk, ahol ő szólított le, én pedig nem is hittem el, hogy egy ilyen helyes pasi velem akar táncolni. Még akkor megtörtént az első csók, de mivel kicsit bor mámoros estén voltunk túl, úgy voltunk vele, hogy jövő héten találkozzunk, és majd meglátjuk mi lesz. Következő hétvégén újra találkoztunk és akkor már telefonszámot is cseréltünk. Másnap pedig felhívott és így indult a mi közös szerelmünk. Számomra hihetetlen, hogy ennek már lassan tíz éve. Ez alatt pedig rengeteg pozitív és negatív dolog történt velünk, de mi igyekszünk és próbálkozunk mindenből kihozni a legjobbat. Együtt. 

14. Ha írnod kellene egy rövid levelet (most azonnal) a párodnak, mi állna benne?
Siess haza és vigyázz magadra! 

Andrea. 

Köszönöm, hogy elolvastad.
Hamarosan jelentkezek! 

Ne felejtsétek: Az élet szép! Puszi Andrea! 










2 megjegyzés:

Klaudi írta...

Köszönjük szépen, hogy kitöltötted ezt a Valentin napi taget és nagyon tetszettek a válaszaid! :)

Andrea írta...

Én is köszönöm hogy írtál. 😊 Ha lesz még ilyen Tag biztos kitöltöm.