2020. július 3., péntek

⚽ Négy éves blogger szülinap! ⚽




Sziasztok!! 

A mai nap eléggé különleges a blogom szempontjából, hiszen pontosan ma négy éve, hogy megnyitottam. 
A négy év alatt, sok minden történt velem, és sok olyan embert ismerhettem meg, akikkel színesebbek lettek a mindennapok. 

Befejeztem a Resta Con me történetét, ami egészen négy évadig bírta, és még mindig nagyon hiányzik, hogy azt írjam. 

Azóta elkezdtem, egy újabb történetet aminek Stephan a főszereplője, de az utóbbi időben eléggé elhanyagoltam. Igazság szerint fogalmam sincs miért is nem írom tovább, de valahogy nincs meg bennem az a tűz, mint ami régebben volt. 
Nyilván nem fogom elhanyagolni, és ha mást nem is, de egy hónapban egy bejegyzést ígérhetek Nektek. 

Szeretem ezt a blogot, hiszen a négy év alatt nagyon sokszor átsegített a lelki válságaimon, és jól esett, hogy valahol "kitombolhattam magam"  

Persze az lenne a legjobb, ha azt írnám, hogy megígérem, hogy hamarosan a legújabb fejezettel fogok jönni, vagy valami ilyesmi, de igazság szerint nem is tudom, hogy mikor fogok következőleg írni. 

Hálás vagyok azért, ami most körül vesz, élvezem a napsütést, és próbálok pozitív lenni mindennel kapcsolatban. 

A helyzetjelentős posztokat viszont nem szeretném hanyagolni, de mivel csak Zlatan körül van változás, nem érzem jogosnak, ha csak róla írok, így várok kicsit, hogy Stephan körül is történjen valami nagyobb dolog. Vagy esetleg körülöttem, amit megírhatok Nektek.

Szeretném kicsit, ha Ti, mint követőim, olvasóim elmondanátok pár szóval, miért is olvastok engem, vagy mi az, amit változtatnátok.
De persze az is elég lenne, ha csak egy apró visszajelzést küldenétek, hogy velem vagytok, és figyelemmel kíséritek a blogom és az én életemet. 

Hamarosan jelentkezem, és köszönöm Nektek az eddigi négy évet! 

Az élet szép! Andrea. 

Nincsenek megjegyzések: