2019. december 8., vasárnap

⚽ Kínai győzelem és átigazolási kérdőjelek ⚽

Sziasztok!

Már nagyon rég terveztem Nektek egy ilyen bejegyzést, de eddig úgy voltam vele, hogy addig nem írok, semmit ameddig nem tudom Zlatan hova igazol.
DE! Aztán annyi minden történt és történik folyamatosan körülöttük, hogy ezek mellett már nem tudok úgy elmenni, hogy ne írjak róla semmit.

Szerencsére én jól vagyok, és talán ezért is van az, hogy kevesebbet posztolok. Őszintén lelkileg nincs szükségem a blogra, hiszen most egy nyugodt, békés és boldog korszakomat élem meg. Nyilván sokszor eszembe jutnak olyan dolgok, amik még fájnak, de nem fogok azon problémázni, mi miért volt, hiszen az Angyalkák a helyes útra tereltek és kivettek egy olyan környezetből, amit akármennyire is szerettem az elején, idővel nagyon megváltozott, és napról-napra rosszabb lett számomra. Sokszor gondolok olyanra, hogy pár személlyel jó lenne tényleg úgy beszélgetni, hogy elmondjam az álláspontomat, de nem akarok olyan embereket megbántani, akik nyilván másképpen látják ezt, és nem is érdemlik meg, hiszen ők is csak a saját érdekeik miatt voltak olyanok velem amilyenek. Amúgy pár napja gondolkoztam azon, hogy a  télen még beteg sem voltam, holott tavaly ilyenkor már 2x is voltam betegszabin. Ez is azt bizonyítja, hogy ha lelkileg jól vagyok, akkor az egészségi állapotom is jó. Nagyon bízom benne, hogy ez még jó sokáig így marad és biztosíthatlak titeket, hogy a blog nem fog inaktívvá válni, csak ritkábban írok.  
Ha pedig még nem tettétek meg csatlakozzatok bátran a blogzaholic facebook csoportba, ahol remek kis csapat kezd alakulni. De ha több információt szeretnétek tudni rólunk, vagy további érdekes cikket olvasni, kattintsatok a blogzaholic oldalára. Csoportunknak már Instagram oldala is van, ahol remek képeket, és az aktuális témákkal kapcsolatos fotókat találhatjátok. #bloggers  #team #szeretekblogolni  #blogzaholic

Most pedig térjünk rá a lényegre:

Stephannal kezdeném, akinek a szülinapjáról, nem felejtkeztem meg, de nem írtam róla külön részt, amit így már nem akarok pótolni, hiszen a jelenleg is futó történetem köré épül.. .bár tudom, nagyon lassan folynak az események, de folynak, és annyira, de annyira szeretném, ha írnátok rá valamit. De ha nem akkor is megírom már végig. 😋

Szerencsére újra behívták a válogatottba, ahol hála égnek még gólt is rúgott Liechtenstein ellen, szakadó esőbe.
Nagyon ügyes volt, és nagyon örültem neki, hogy végre bizalmat kapott a sok padozás után. A válogatott nagyon jól  remekelt és csoport elsőként, hibátlanul jutottak be a 2020-as EB-re, ahol az A csoportba majd olyan nemzetekkel mérkőznek meg, mint Törökország, Wales és Svájc. Az Azzurrik a tornát Rómába kezdik majd. Ám ami sokkal fontosabb a válogatottól, az a tegnapi mérkőzés, ami egyben a Kínai FA kupa döntője volt. Igazság szerint nem ismerem Stephan csapatát, és még annyira sem követtem őket, mint az LA Galaxyt. Csupán csak bekapcsolom az értesítőt, és ha nyernek, örülök, ha nem akkor nem. De nem dob padlóra, ha kikapnak, hiszen számomra ez még mindig NB1 szint, ahol Stephan csak az idejét vesztegeti, és teletömi a zsebét. Jó nyilván az egy előny, hogy még így is számítanak rá nemzeti szinten, holott még erre sem adtam volna sok esélyt.
De tegnap volt egy döntő, amit már jobban figyelemmel kísértem (nyilván csak telefonon) és nagyon jó érzés volt, hogy a Shanghai Shenhua megnyerte a mérkőzést, ráadásul 3-0-as győzelemmel, Stephan pedig egy gólpasszt és egy nagyon szép gólt is rúgott, a végén pedig annyira, de annyira boldog volt.
Látszott rajta, hogy mennyire fontos volt neki ez a győzelem, és ebbe biztos benne volt az is, hogy a szüle is a helyszínen tekintették meg a találkozót, akiknek a napokban volt a születésnapjuk. Biztos nagyon büszkék rá, és nyilván lehetnek is, mert Stephan tényleg nagyon- nagyon jó játékos, akit még a mérkőzés emberének is megválasztottak.... és éppen ezért nem kéne elpazarolni egy ilyen
bajnokságban a tehetségét. Jelenleg még Kínában van, de mivel az évben már ez volt az utolsó meccse biztos vagyok benne, hogy visszatér Olaszországba, hogy az ünnepeket a családjával töltse.
Nem tudom, mikor kezdődik majd a következő idény, de bízok benne, hogy továbbra is ilyen sikeres és gól gazdag mérkőzései lesznek, mint eddig volt. 

Zlatanról nem tudom mit is írhatnék, hiszen akkora a kavarodás nála, hogy csak kapkodom a fejem. Amióta bejelentette, hogy nem marad a Galaxynál, szinte naponta jönnek ki olyan hírek, amik már a 1000.tuti csapatát írják. Először volt egy olyan Instagramm posztja, aminél mindenki rá kapott arra, hogy Spanyolországba megy, de ez nem tűnik valóságosnak. Aztán volt egy másik, ami egy Svéd csapat a Hammarby mellett szólt. Nekem ez volt a leghatásosabb, és mikor megláttam eléggé lesokkolódtam, de mikor utána néztem a klubnak biztos voltam benne, hogy ez egy kacsa. Azért ennyire már ismerem őt, és szerencsére igazam is lett, mert Ibra csak tulajdonosa lett. Mondjuk más kérdés, hogy a szurkolók (köztük én is) eléggé csalódtam benne, hiszen ő mindig azt mondta, hogy neki a Malmö a minden, és nincs is más Svéd klub, ami ennyire közel áll hozzá, erre meg ez. A drukkerek persze alaposan kifejtették a véleményüket, hiszen a nemrég felavatott Zlatan szobrot durván megrongálták, és trágár szövegeket írtak rá. Az eset annyira elfajult, hogy a rendőrség végül kordont vont a szobor elé, és gyakrabban járnak arra. Oké ő sosem volt az a hűséges vagyok a csapataimhoz típus, de ez tényleg durva húzás volt tőle, nekem pedig személy szerint nagyon fájt látni, mit csinálnak a szoborral.
A híreknél jelenleg újra csak az Ac Milant tartják a legesélyesebbnek, de szóba jött még a Manchester United és a Napoly is. Eddig úgy volt, hogy December 31.-ig él a szerződése, de a mai napon már azt írták újra szabadon igazolható, így gyakorlatilag bármikor bejelenthetik az új csapatot. Annyiszor leírtam már, hogy az álmom az Ac Milan lenne, de akármilyen erősek is a hírek, addig nem fogom beleélni magam, amíg ő nem jelenti be. Egyszerűen már tudom magamról, hogy nem szabad, mert akkor újra hatalmasat csalódok, és az iszonyat szarul fog esni, és nem akarok megint napokig sírni akkor mikor minden olyan jó. Az Ac Milan Decemberben ünnepli a 120. születésnapját, ami alkalmából a Puma egy gyönyörű mezt tervezett. Úgy tudom, hogy ezt 15.- én fogják bemutatni, és sok olyan pletyka van, hogy Zlatant is ekkor jelentik be. Itthon azt mondtam a testvéremnek, hogy ha ez igaz én komolyan nem kérek semmit, csak egyszer lássam még játszani. Nem is lényeg, hogy mellé álljak, vagy közös képem legyen vele, csak látni szeretném a pályán, a kedvenc stadionomba, a kedvenc csapatom játékosaként. Persze addig sem ül tétlenül, hiszen egy olasz vitaminos rágógumi felkérte, hogy legyen a reklámarca, és most ezt promóciózza folyamatosan. Nem tűnik rossz terméknek, de mikor megláttam az jutott eszembe, hogy már minden idiótasághoz a nevét adja. Bár legalább jó képek készültek. 😋

A héten kijött egy fantasztikusan jó fotósorozat, amiről már írtam Nektek még az előző posztjaimnál, de akkor még nem tudtam miről van szó. Most már tudom, hogy az Olasz GQ magazin csinált vele egy interjút, én pedig a hozzá tartozó promóciós videótól szinte elolvadtam. A képeket meg egyenesen IMÁDOM!!! Annyira jól néz ki és annyira, de annyira imádom, hogy hosszabb a haja. Nagyon sokszor megnéztem már a videót, amit még a Manónak is megmutattam. Ő meg hozzátette: Na, akkor most ezen sóhajtozol egy hónapig majd? 😋   .. és tényleg. 
Jelenleg még várom, hogy mit fog lépni, és igyekszek tényleg nem beleélni magam semmibe.
De ha lesz valami, úgyis megírom. 



Reméljük a legjobbakat. Vigyázzatok magatokra, és ne felejtsétek el, hogy az ÉLET SZÉP! 

Puszi: Andrea! 


UI: A Manótól megkaptam Zlatan parfümjét, amit mikor kibontottam komolyan elsírtam magam, hiszen már évek óta mondogatta neki, hogy ezt szeretném, de sosem kaptam meg, és mikor nem számítottam rá, akkor lepett meg vele. Az illatban nem csalódtam, és a kinézete is nagyon szép. Különösen tetszik a kupakon lévő két motívum, ami a két első tetoválását ábrázolja. 

4 megjegyzés:

Ninaa írta...

Örülök, hogy jól vagy és annak is, hogy írsz végre! :3 Köszönöm, hogy ismét megemlítetted a blogot és a facebook csoportját. Nagyon cuki vagy!

A focistákhoz sokat nem tudok hozzászólni, de azért azt le kell írnom, hogy wow... nagyon helyesek * . * :D

Andrea írta...

Szia. Ez csak természetes, én is nagyon köszönöm, hogy írtál. :).

Mindenütt jóóó - Travel blog írta...

Örülök, hogy jól vagy! :-)
Mindig csodálkoztam, hogy csajok hogy szerethetik (ennyire) a focit. Több nőnemű ismerősöm is van, akik szeretik (nézni is, játszani is), de engem egyáltalán nem köt le.
Tök jó, hogy megajándékoztak a rég áhított parfümmel! <3 És még jobb, hogy nem csalódtál benne, és bejön az illata is.

Andrea írta...

Szia. Ezt sokszor szokták kérdezni tőlem és mindig azt mondom nem tudom csak szeretem. 😃 Nagyon köszönöm hogy írtál. ❤️