2019. április 21., vasárnap

⚽ Helyzetjelentés ⚽

Sziasztok!!! 

Lehet észrevettétek már, hogy felkerült egy újabb fülecske a menü sorba. Ez pedig a galéria. Én már kezdetek óta szerettem volna, egy ilyen menüt is, csak valahogy mindig elmaradt, de most a  from Ninaa with love blog írója a segítségemre sietett, amit nagyon köszönök neki.


Ebbe a menübe úgy tervezem nem nagyon fogok írni semmit, csak képeket pakolászok fel a két fiúról. Aktuális mérkőzések után és pár focin kívülit, vagy olyanokat amik az én személyes kedvenceim, és csak random jönnek majd a képes posztok. Mikor eldöntöttem sokan tanácsolták, hogy miért nem nyitok akár Facebookon vagy Instán egy olyan oldalt ahova így felrakhatnám a képeket. A válaszom annyi, hogy kicsit félek, hogy potyára nyitnám meg... és az eléggé rosszul esne, ha senki nem követne be. Ez pedig úgyis az én kis világom ahova szívesen visszatérek mindig, és ami csak engem tükröz.

Kedvcsinálónak pár képet hagyok itt.....a két legutóbbi mérkőzésről, ami nagyon büszkévé tesz, hiszen mindketten gólt rúgtak a maguk csapatából, Zlatan pedig egy fotózáson is részt vett. 😉💓


Sok puszi Nektek! 

A szünetben pedig, ha olvasni van kedvetek nézzetek be a másik blogomba is ahova hamarosan új fejezet kerül ki:  Szerelemből ötös








4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia :)
Adrien Rabiotról egy novella? Kíváncsi lennék, hogy te hogy tudnád megirni/hogy látod ezt a Rabiot-PSG "konfliktust",ami mostanában megy ^-^

Andrea írta...

Szia. Rendben, megirom hetvegen, bar mar par eve nem követem annyira a PSG-t de utanna nézek. 😊Másmilyen romantikus szal legyen benne?? Vagy valami más??

Névtelen írta...

Legyen, kérlek ^-^
Valami olyasmi, mint a David Luiz-os love story ^-^

Andrea írta...

Rendben...hetvegen megprobalom megirni.