2018. december 30., vasárnap

⚽ Év végi visszatekintés! ⚽


Sziasztok!!

Évvége lévén úgy gondoltam írok egy pár soros visszatekintést, és átveszem mi is történt a bloggal és a fiúkkal az utóbbi évben.

Múlt évben ilyenkor még nagyon reménykedtem, hogy Zlatan visszatér, és újult erővel kezdi el, amit a sérülése miatt abbahagyott. Sajnos az Unitedbe már nem találta a helyét, majd mikor a csapat kizúgott a B.L.-ből ő is tovább állt, és Amerikába tette át székhelyét. Eleinte borzalmasan nehéz volt elfogadnom, de aztán beletörődtem, és amikor csak tudtam megnéztem a mérkőzéseit. Az sem érdekelt, ha hajnali kettőkor még ébren voltam. Számomra nagyon sokat jelentett, hogy azt láttam boldog, és élvezi, hogy újra jól játszhat. De még mennyire jól….  Remélem ezt a tendenciát jövőre is követi, és ugyanolyan ügyes lesz, mint eddig.

Stephan is jól teljesít a csapatával, bár az Európa Bajnokságon nem vett részt, de a Rómában továbbra is számítanak rá. Igaz, hogy sérült, de jelenleg ő a házi gólkirálya az olasz klubnak. Nagyon szeretném, ha minél hamarabb visszatérne a pályára, és újra ontaná a gólokat.

A Resta con me történetemet ebben az évben véglegesen lezártam, hiszen úgy gondoltam négy évad bőven elég volt belőle. Nem mondom, hogy nem hiányzik, de úgy vélem pont akkor hagytam abba mikor kellett. Jelenleg rendeléseket írok, és elkezdtem egy újabb történetet, ahol már csak Stephanra koncentrálok. Őszintén megmondva azért nagyon hiányzik az, hogy Zlatanról írjak, de nem tudom volna-e rá érdeklődés. Bár már gondoltam arra is, hogy lesz egy rész, mikor valahogy belecsempészem őket az egyik Stephanos fejezetbe.

Jelenleg 26 feliratkozóm van, ami a tavalyi évhez képest növekedett, én pedig nagyon köszönöm, hogy velem vagytok. Bíztattok, és segítetek nekem abban, hogy tovább csináljam azt, amit a legjobban szeretek: írni.


Higgyétek el, még egy pár mondatos komment is rengeteget jelent számomra, és minden szóért mérhetetlenül hálás vagyok.

Remélem jövőre is ugyanígy velem lesztek, és továbbra is segítetek nekem abban, hogy a blogom még jobbá váljon, és olyan történeteket hozzak Nektek, amiket szerettek olvasni.

Boldog Új Évet Kívánok és jó bulizást Szilveszterre!! Sok puszi: Andrea.

UI: Ma kiraktam a legújabb részt és már címet is adtam neki. Gondoljátok lessétek meg: ⚽ Stephan El Shaarawy történet: 4. Megismerni és megszeretni! ⚽



Nincsenek megjegyzések: