2018. augusztus 2., csütörtök

⚽ Helyzetjelentés: Zlatan mesterhármas, és egy Stephan gól a Barca ellen ⚽

Sziasztok!  Kicsit elmaradtam a helyzetjelentős posztokkal, de mentségemre legyen mondva, nyaralni voltam, és gőzerővel írom az új történetemet is, amit ITT nézhettek meg. Tegnap pedig egy kérésre írt részt hoztam nektek, amit ITT olvashattok. David Luiz fanok előnybe.

A napokban elég sok minden történt a két fiú körül, és végre, végre, végre már mindkét drágám a hálóba talált!! Ráadásul nem is akármilyen mérkőzéseken!

 Nézzük először Zlatant, hiszen nagyon eredményes napokon van túl. Azt már mondanom sem kell, hogy újra megválasztották az MLS heti csapatába, sőt lehetőséget kapott, hogy a Juventus ellen lépjen pályára ahol az Amerikai foci All Star csapata mérkőzik meg. Sajnos Zlatan kénytelen volt lemondani a találkozót, hiszen a Galaxynak kemény menetrendet kell követni, így pedig nem fér bele, hogy másik meccsen is játsszon. Igazság szerint én úgy látom, az edzőnek engedni kellett volna, hogy Ibra elmenjen, és a volt csapata ellen bizonyítson. Már csak azért is, mert a klubba nagyon jól
szerepel, én pedig annyira örülök, hogy ő ilyen jó. Sokszor gondolok arra meddig fogja ezt bírni, de mindig rácáfol, és minden mérkőzésen hozza a kötelezőt. A hétfői találkozón pedig egy csodálatos mester hármast is bevarrt az Orlando Citynek. Ennek a meccsnek az eredménye 4-3 lett, és felvételről (miről másról?) néztem meg másnap délelőtt. Úgy voltam vele, hogy nem akarom tudni mi lesz az eredmény, csak akkor ha végignézem a találkozót. Nagyon nehéz volt kibírni, hogy ne lépjek fel Instára, Facebookra, vagy egyéb oldalra ahol megtudtam volna a végét. Meglepetés akartam, és a
végén hatalmas boldogsággal nyugtáztam, hogy megint hozták a fiúk a kötelezőt, és mint már írtam az én Svéd hercegem megrúgta az első mesterhármasát a Galaxy színeibe!!!! Jó ég én meg úgy ugráltam a televízió előtt mint valami idióta!! Szerencsére senki nem volt itthon! Na és mikor levette
a mezét, hát elolvadtam, de örültem, hogy így tett, mert nagyon szeretem, és nem érdekelt az utána lévő sárga lap se! Bár úgy láttam őt sem. 😆A következő találkozón a Colorado ellen lépnek pályára, és remélem ha nem is mester hármast, de további gólokat lő majd, és újra bebizonyítja, hogy ennyi idősen is megvan benne az ami a fiatalabbakba is.


Stephan: 
Az Egyesült államokban a napokban rendezik meg az ICC-t vagyis az Internathional Champions Cup sorozatot ami magyarul a Nemzetközi Bajnokok Kupájának szoktak nevezni. A sorozat Július 20-tól Augusztus 12.-ig tart, és igazán nagynevű klubok vesznek rajta részt, mint pl. Real Madrid, Barcelona, Juventus, Ac Milan, Bayern München, Dorthmund, Manchester City, Manchester United, és még pár csapat. A mérkőzések nagy része sajnos (mert hát miért ne szívassuk már meg az Európai embert?) Amerikában zajlik, így megint csak ott vagyok, hogy nem tudom nézni. Bár múltkor találtam egy streem oldalt amiről azt hittem jó lesz, de kiderült mégse. Szóval ez megint bukta. Viszont ami igazán, de igazán fontos az a tegnapi Barcelona- As Roma mérkőzés. A telefonomra alapból be vannak állítva az eredmények, és ha valamelyik kedvenc csapatom játszik, kapok egy értesítést. Estére mindig kikapcsolom a netet, mert többször is volt olyan, hogy jelzett a telefonom, én pedig nem bírtam ki, hogy ne nézzem meg, aztán ha nem jó eredmény van képes vagyok kivárni, míg jön egy újabb értesítés vagy a meccs végét jelző, és így annyi az alvásnak. Ezt nyáron inkább Stephan is ott volt, aki a 35. percnél nagyon jól helyezkedett, így ügyesen betalált a kapuba. Igazán örülök, hogy sikerült neki, bár a felvételek alapján nem volt annyira mosolygós. Remélem nem
történt semmi olyan amiért nem akart annyira ünnepelni. Persze lehet, hogy csak én láttam így? A következő ütközet a Real Madrid ellen lesz, és reménykedek benne, hogy ott is legalább ilyen eredményesek lesznek a srácok. Az edzésen készült képeken természetesen még mindig nagyon helyes és néha csak úgy nézem és óóóhh jó ég nem tudok lentebb pörgetni Instán.
elkerülöm, mert annyit szeretnék pihenni amennyit csak tudok, úgy, hogy senki nem zavar meg, és ha akarok akkor sokáig tudjak aludni. Szóval tegnap reggel bekapcsoltam újra a wifit és azonnal elkezdett csörömpölni a sok értesítés, és először azt hittem rosszul látok mikor megláttam, hogy az As Roma legyőzte 4-2-re a Barcelonat!! Annyira örültem, és olyan nagyon jó érzés volt ezt az eredményt olvasni, hiszen a fiúk az előző mérkőzésen 4-1-re kikaptak a Tottenhamtól, és szerintem a Barcelona elég nehéz csapat volt még így is, hogy enyhe B. csapattal álltak fel, míg az As. Roma sokkal erősebb gárdát küldött a pályára, sőt szerencsére
Másik hír még, hogy az As Roma a második kalapba került, ami a Bajnokok Ligája sorsolást illeti. Reménykedek benne, nem fognak kemény ellenfeleket kapni, és jól szerepelnek majd a
megmérettetések során.
Múlt csütörtökön pedig már a jövőévi sorsolás is megvolt, amin kiderült, hogy az As Roma a Torino ellen kezdi meg a bajnoki idényt. Szeptember első felében pedig máris a Milan ellen fog pályára lépni. Ilyenkor mindig kettős érzésekkel nézem a meccset, hiszen a kedvenc csapatom ellen játszik a kedvenc játékosom, akit szívem szerint még mindig piros-feketébe látnék. Ott kiegyeznék egy döntetlenben is.


Köszönöm, hogy elolvastátok az újabb beszámolót/agymenéseimet. Gondoljátok nézzétek meg a többi bejegyzéseimet is. Már nagyon várom, hogy kezdődjön az idény és végre ne csak összefoglalókról lássam játszani a fiúkat. Számomra izgalmas lesz, hogy Ronaldo Juventusos lett, még akkor is, ha tőle ezt nem vártam volna.... A Milanba is új játékosok jöttek akik közül Higuain a legnagyobb név.  Szerintem szuper idénynek nézünk elébe.







Nincsenek megjegyzések: