2018. január 4., csütörtök

⚽️ Hammertime- Award ⚽️

Sziasztok!

A héten nagy öröm ért, hiszen Csaba álltal én is megkaptam a Hammertime- Award díjat.


 Ha szeretnétek, ti is továbbadhatjátok ezt a díjat, attól függetlenül, hogy én tőlem megkaptátok-e, vagy sem. Csupán néhány szabályt tartsatok szem előtt.

1.  Minden héten egy bloggert és blogját jelölhetsz
2.Tedd ki az általam szerkesztett képet
3. Írd le röviden, mit jelent ez a díj, és jelöld be az én blogomat is, mint eredeti forrást.
4. Nevezd meg a díjazottadat és választásod indokold.
5. Értesítsd a díjazottat.

1. Én ezen a héten Emma Jay Collins- ot jelölöm a díjra.

2. 

3. Igazán megtisztelő dolog, hogy más bloggerek is gondolnak rám, és figyelemmel kísérik a munkámat. Nagyon köszönöm neki, és én is sok siket kívánok Csabának a további blogolásához. 😊

4. Azért jelöltem Emmát, mert nagyon tetszik, ahogy Szalai Ádám és a Magyar válogatott tagjai köré építi a történetét. Minden jót kívánok a további munkájához, és csak így tovább!! 😉

Nincsenek megjegyzések: