2017. február 6., hétfő

3/4 ⚽️ Győztes ⚽️

Sziasztok!!! Először is köszi, hogy még mindig olvastok. Fogadjátok szeretettel az új kinézetet. Használjátok nyugodtan a chat-et, ha véleményt vagy más közölni valót szeretnétek írni. Cserébe is szívesen benne vagyok. :). Jó olvasást. Puszi Andrea. 

Stephan:

Az As. Roma egész jól kezdte a Szeptembert és úgy tűnt, hogy kiváló helyen állunk a tabellán. Sajnos a Juventust nem tudtuk megelőzni, de számomra most ez nem is volt annyira lényeges. A foci picit háttérbe szorult ugyanis végre úgy éreztem újra szerelmes vagyok és a választottam egy édes huszonhárom éves magyar lány volt, akit Kittinek hívtak. Boldog voltam, hogy ha munkája engedte, minden meccsemen kint volt. Sosem gondoltam volna, hogy Lili után ennyire be leszek zsongva vakiért, de most ez történt és velem egyszerűen madarat lehetett volna fogatni a boldogságtól. Jó volt, hogy volt mellettem egy lány, akinek meg tudtam mutatni mennyire jó vagyok. Megmutattam neki a kedvenc helyimet és szinte alig voltunk otthon. Kitti sokat dolgozott a bárba, ami kezdett beindulni. Edzések után hogy ott segítsek neki, vagy figyelemmel kísérjem a munkáját néha én is benéztem hozzá. Lili alig volt otthon, mert vagy dolgozott, vagy Manchesterbe utazott, hogy Zlatan meccsein legyen. Az egyik pletykalapba megjelent újságcikk miatt eléggé nagy volt a balhé kettejük között, de szerencsére megtudták beszélni és Lili megígérte, hogy amint tud, azonnal utazik hozzá. Szegény csak most szembesült ennek az úgymond nyilvános életnek az árnyoldalaival. Mikor anno velem járt akkor is jelentek meg cikkek, de nem ennyi és nem ilyen durvák. Éppen otthon ültem és néztem a televíziót mikor Kitti hazaért. Ha azt vesszük együtt voltunk egy hónapja, de még semmi komoly nem történt a csókon kívül, ami már eléggé zavart. Nem értettem egy ilyen lány, aki sok férfival volt együtt miért fél és miért nem akar hozzám bújni éjszaka. Meglepett, hogy éreztem rajta ő is ugyanúgy kíván, mint én őt, de mikor már csak pár érintésre lettünk volta a dologtól leállított és bevonult a saját szobájába. Fogalmam sem volt róla mit csinálok rosszul vagy mit nem, ez pedig teljesen megrémített. Talán tényleg velem van baj és egy lánynak sem kellek és tényleg csak barátnak vagyok jó. Szeptember huszonnegyedikén otthon játszottunk a Crotone ellen és örültem, hogy Kitti is a lelátón lesz. Önbizalommal töltött el, és szerettem volna bizonyítani neki, hogy rájöjjön, nem csak ígéret vagyok, hanem számít, ha a pályán vagyok. A mérkőzés a szokott időben kezdődött és én éreztem, hogy valami történni fog. Az Olimpico pályája nem volt közel a lelátóhoz, de mikor kivonultunk mégis észrevettem a sugárzó mosolyú smaragd szemű lányt, aki - amikor észrevette, hogy figyelem egy kis szívecskét formázott a kezéből, majd felém küldött egy puszit. Hatalmas bizonyítási vágy volt bennem és éreztem, itt tennem kell valamit. Nagyon jól indult az egész mérkőzés és én alig bírtam a sok adrenalinnal, ami bennem tombolt. Csakis az kattogott az agyamba, hogy gólt rúgjak és Kitti büszke arcát lássam. Egy kiváló átadásból aztán megkaptam a labdát és erősen a kapuba rúgtam. Hatalmas boldogság töltötte el a szívem és oda futottam ahol ő volt és egy csókot küldtem felé, amit ő vörös arccal fogadott. Főleg mikor a kivetítőn is mutatták én pedig büszke voltam magamra, hogy ilyen reakciót váltok ki belőle. A meccs végül 4:0-ra végződött, ami újfent örömmel töltött el. Gyorsan lesiettem az öltözőkhöz majd jókedvűen fogadtam a gratulációkat, amiért megrúgtam az első gólomat az idénybe. Én is hasonlóan tettem a csapat társaimmal majd egy gyors zuhanyzás után átvettem a ruhámat és táskámmal együtt kiléptem a folyosóra. Kitti azonnal a nyakamba ugrott és csillogó szemmel rám nézett.
-          Gratulálok!!! – Kezdte miután egy csókot nyomott az arcomra. – Annyira örülök neked és persze a csapatod győzelmének is. Megjegyzem nem sok meccsen vettem már részt, de eddig ezt élveztem a legjobban. Olyan szuper volt a hangulat és te is és ez a sok ember, meg a himnusz az elején és én… - Hadarta, és annyira édesen adta elő, hogy muszáj volt egy nagy csókkal belé fojtani a szót.
-          Bocsánat sokat beszélek. – Sütötte le a szemét miközben elpirult.

-          Nem lényeg. Szeretem hallgatni. Van valami terved ma estére? – Néztem rá miközben kéz a kézben indultunk az autóm felé. Táskámat lazán bedobtam a hátsó ülésre és kinyitottam Kittinek az ajtót. Gyorsan beültem mellé, mire Kitti folytatta. 
-          Arra gondoltam, talán maradhatnánk otthon és megnézhetnénk egy filmet. Előtte főznék kaját és… - De nem folytatta, mert közelebb hajoltam hozzá és a fülébe súgtam.
-          Aztán összebújhatnánk. – Mondtam vággyal teli hangon és félre toltam a haját, hogy a nyakába csókoljak. Testét azonnal kirázta a borzongás, így mosolyogva folytattam és lehúztam a ruha pántját. A meccsen történtektől és Kittitől is teljesen be voltam zsongva és az vérem csak forrt a sok energiától, amit minél előbb leakartam vezetni. Mikor már kemény melleihez értem volna hirtelen leállított.
-          Stephan ne. – Suttogta, de tudtam nem gondolja komolyan így folytattam, viszont egy pár perc után újra kezdte. – Stephan állj le! – Tolta el a fejem. – Autóba vagyunk, és bárki megláthat.
-          Nem érdekel Kitti. – Csókoltam meg és kezem a blúza alá vándorolt. Próbáltam kiszabadítani melleit az elől kapcsos melltartójától, de erősen megfogta a kezem és szemembe nézett. – Állj le! – Hangja szigorúságától egy megadó sóhaj szakadt ki a számból majd beindítottam az autót. Hazaérve Kitti gyorsan letusolt én pedig rendeltem valami laktató kaját mivel nem akartam, hogy a lány a főzéssel bajlódjon. Próbáltam elterelni a gondolataimat, hogy ne törjem rá az ajtót a lányra és álljak be mögé zuhanyozni. Kitti pont akkor végzett mikor meghozták a vacsorát majd együtt ettünk és mindenféle dologról beszélgettünk, és örültem, hogy a lányt a foci érdekli és sokféle kérdést tett fel a munkámmal kapcsolatban. Beraktam egy romantikus filmet és gyengéden a lány selymes haját simogattam, ahogy hozzám bújt. Kezem újra lentebb vándorolt tökéletes testén és a takaró alá kalandozott.
-          Tudtad, hogy nemsokára lesz az egy hónapos évfordulónk? – Kérdeztem vágytól fűtött hangon és láttam, hogy élvezi, amit teszek így tovább csináltam. Végre éreztem, hogy ő is kezd beindulni.
-          Szerintem megünnepelhetnénk akár most is előre. – Csókoltam meg szenvedélyesen.
-          Stephan ráérünk még. – Pillantott rám és a hajamba túrt ám ezzel csak még jobban felkorbácsolta a vágyamat. – Nyugi.
-          De Kitti én. – Kezdtem ideges hangon. – Én már nagyon szeretném és…
-          Igen de…
-          De mi? – Néztem rá és szemem szikrákat szórt. – Te is szeretnéd. Látom rajtad és érzem is. Miért vagy ennyire ellenséges? Talán…
-          Stephan én még sosem… - Kezdte volna ártatlanul, viszont ekkor már olyan ideges voltam, hogy felálltam a kanapéról. Össze voltam zavarodva és fájt, hogy elutasítja a közeledésemet. Mérgembe pedig csak így vágtam vissza.
-          Annyi pasival voltál, hogy még magad sem tudod, erre pont velem nem akarsz lefeküdni? – Néztem rá és ekkor egy nagy pofont éreztem az arcomon majd Kitti könnyekbe lábadt szemeit pillantottam meg.
-          Te azt sem tudod miken mentem keresztül. Nem ítélhetsz el és nem hozhatod fel nekem ezeket!! – Kiabálta szinte hisztérikus hangon. – SOHA TÖBBET!!! Amúgy ha tudni akarod, még szűz vagyok. – Ezután nagy ajtó csapkodás után a szobájába vonult. Még a csukott ajtón keresztül is hallottam a zokogását és rájöttem, hogy egy címeres fasz vagyok, aki nem tud parancsolni a vágyainak és nem tudja befogni a pofáját. Szinte égett az arcom Kitti hatalmas pofonjától. Nem tudtam mit tegyek, de majd belesajdult a szívem amint zokogó hangját hallottam. Úgy voltam vele nem érdekel és talán ennél rosszabb már amúgy sem lehet, így bekopogtam a szobájába és miután bebizonyosodtam, hogy nyitva van az ajtó benyitottam. A lány az ágyon feküdt és törékeny testét rázta a sírás. Mellé ültem majd végigsimítottam a hátát. Egy ideig csendben folytattam a mozdulatot majd megköszörültem a torkom és így szóltam.
 -          Bocsáss meg. Nem akartalak megbántani én csak… basszus Kitti nem tudom mi ütött belém. Hamarabb mondtam ki a szavakat mint gondolkoztam volna, és tényleg sajnálom. Remélem megtudsz nekem bocsájtani. – Álltam fel és már majdnem elhagytam a szobát mikor Kitti megszólalt.
-          Várj Stephan. – Kezdte. Könnyes szemeiről lefojt a szem festék, de még így is gyönyörű és törékeny volt. – Igazad van, hogy elítélsz,de tudnod kell, hogy nem feküdtem le egyetlen férfival sem. Persze lehetett volna, de nem tettem meg. Soha még a legnagyobb összegű ajánlatra sem. Nem vagyok kurva csak táncos lány. A kettő nem ugyanaz. Albinnal lehetett volna, de ő nem erőltette én pedig túlságosan féltem így mire odajutottunk volna már szakítottunk. – Mesélte. – Sajnálom, hogy elítélsz és fáj, hogy ezt gondolod rólam, pedig nem is tudod az igazságot. Annyira boldog vagyok veled és nem is gondoltam volna, hogy egy ilyen jóképű, édes mosolyú, csillogó tekintetű fiúval fog összehozni a sors. Nézd Stephan én annyira féltem ezt a kapcsolatot, hiszen ami köztünk kialakult az olyan varázslatos számomra és nem akarom, hogy összetörjön ez a varázs. Érted? – Kérdezte. – Te pedig folyamatosan ezzel nyaggatsz és már kínosnak is éreztem, de tényleg félek.
-          Ó édesem. – Ültem vissza mellé és kisimítottam egy tincset az arcából. – Nem tudtam, hogy ez bánt téged. Miért nem mondtad?
-          Azt hiszem féltem. Féltem, hogy elhagysz. – Hajtotta le a fejét, de én felemeltem és mélyen a szemébe néztem.
-          Nem hagylak el, mert szeretlek. – Mondtam ki és Kitti felvidult majd hatalmas mosoly jelent meg szépséges arcán.
-          Igazán? – Kérdezte izgatottan. – Tényleg ilyen kevés idő után biztos vagy benne?
-          Biztos.
-          Én is szeretlek Stephan. – Csókolt meg és újra beletúrt a hajamba. Éreztem, hogy kezdem megkívánni, de nem akartam elveszteni a fejem és még akkor is tartottam magam mikor lehúzta rólam a pólóm majd ő is megszabadult a felső ruházatától. Magához húzott és az ágyra dőltünk.
-          Tényleg ezt szeretnéd? – Érdeklődtem és reméltem számomra kedvező választ kapok.  Kitti nem szólt csak sokat sejtetően bólintott.
-          Kérlek ne légy durva. – Pillantott rám és én tudtam élete legjobb éjszakájával kell megajándékoznom ezt a törékeny lányt.
-          Ígérem, figyelek rád. – Csókoltam meg szenvedélyesen. Kitti meztelen teste és bódító illata ellenére is végig tartottam magam és azzal foglalkoztam, hogy neki a lehető legjobb legyen. Nyelvemmel feltérképeztem az egész testét, amit hangos sóhajokkal kísért.
-          Stephan. – Suttogta bele az éjszakába miközben gyengéden meghúzta a hajam. Felhördültem a mozdulattól és átfutott az agyamon, hogy nem sokáig fogom bírni ám ekkor Kitti kerekedett fölém majd ugyanazt csinálta velem, amit én tettem az előbb. Mikor már a szobát szinte felrobbantotta az elfojtott kielégülés utáni állapot újra a hátára feküdt és csendben jelezte, hogy készen áll én pedig nem teketóriáztam és gyengéden belé hatoltam. Kitti egy halk sikolyt eresztett el, majd szenvedélyesen megcsókolt én pedig először lassan majd egyre gyorsabban mozogtam benne. Végül nem sok idő kellett hozzá, hogy Kittivel együtt én is a csúcsra érjek. Boldogsággal a szívembe hallottam a lány egyenletes szuszogását miközben a hátát simogattam majd kis idő múlva én is elvitorláztam az álmok tengerére. 

Nincsenek megjegyzések: